• Σχόλιο του χρήστη 'Nektaria Palaiologou' | 11 Ιουλίου 2016, 10:18

    Είναι σημαντικό να προσδιοριστεί επακριβώς(βλ. Σχέδιο Νόμου άρθρο 23 για το εκπ/κο προσωπικό) το πλαίσιο καθορισμού των προσόντων των εκπαιδευτικών οι οποίοι θα τοποθετούνται στα Δημόσια Σχολεία που έχουν σημαντικό αριθμό μεταναστών μαθητών (πχ. σχετικό μαστερ ή διδακτορικό, γνώση γλωσσών ομάδων μεταναστευτικού πληθυσμού), ενδεχομένως να εντάσσονται σε επιμέρους/ξεχωριστό πίνακα πρόσληψης, με στόχο να κατέχουν οργανική θέση. Στην ίδια κατεύθυνση, ενεργοποίηση της εφαρμογής της υπουργικής απόφασης του 1999 (σχετικό ΦΕΚ 1789/1999) σύμφωνα με την οποία θα μπορούσαν να προσλαμβάνονται (ως ωρομίσθιοι) κατά σειρά προτεραιότητας: 1. Αδιόριστοι εκπαιδευτικοί που διαθέτουν τα προσόντα διορισμού στην ελληνική εκπαίδευση και είναι αποδεδειγμένα γνώστες της γλώσσας (διαθέτουν σχετικό τίτλο) και του πολιτισμού της χώρας προέλευσης των μαθητών (λόγω διαμονής τους σ' αυτή). 2. Ελλείψει αυτών εκπαιδευτικοί, έλληνες ή αλλοδαποί, που γνωρίζουν επαρκώς την ελληνική και είναι αποδεδειγμένα γνώστες της γλώσσας της χώρας προέλευσης των μαθητών.