• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοδότα Εκπαιδευτικός' | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:18

    ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΔΙΕΤΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΧΘΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟ ΤΕΣΤ ΜΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΙ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΟΥΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ. ΘΕΩΡΩ ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΟΥΝ ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ Ο,ΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ. ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΟΘΕΙ ΤΟΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΠΙΦΕΡΕΙ ΕΜΠΟΔΙΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΣ. ΔΩΣΤΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΞΟΜΑΛΥΝΣΗΣ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΑΛΗΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.