• Σχόλιο του χρήστη 'Καλτσίδης Χρήστος' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 19:20

    Κέντρα Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ.) Να γίνει αναδιοργάνωση των κέντρων, έτσι ώστε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει και καταγραφεί τα τελευταία χρόνια. Ο ρόλος των ΚΕΠΛΗΝΕΤ: τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ είναι απαραίτητα για την οργανωμένη και ωφέλιμη εφαρμογή - εμπέδωση των νέων τεχνολογιών στην Πρωτοβάθμια και την Δευτεροβάθμια εκπαίδευση. -τα ΚΕΠΛΗΝΕΤ καλύπτουν πολύ μεγαλύτερο μέρος υποστήριξης του ΠΣΔ από ότι στο παρελθόν (οι φορείς υποστήριξης σε αρκετές περιοχές απαντάνε μόνο σε fax στις περισσότερες περιπτώσεις) -υπάρχει ραγδαία αύξηση των αναγκών, ειδικά στα Δημοτικά και στα Νηπιαγωγεία -εμφανίζονται συνεχώς νέες απαιτήσεις, οι οποίες μπορεί τυπικά να μην είναι στην δικαιοδοσία τους (ακόμα) αλλά στην ουσία απασχολούν αρκετά το προσωπικό (eschool, ψηφιακή τάξη, σύνδεση σχολείων με εναλλακτικούς τρόπους [ασύρματα δήμων, οπτικές ίνες δήμων], εκπαιδευτικά λογισμικά, ...) -συμβουλευτικές δράσεις, εκπαιδευτικές δράσεις (αν και δεν παρέχεται εκπαίδευση, είναι πολύ δύσκολο να αρνηθείς τουλάχιστον την βασική ενημέρωση σχετικά με το πως λειτουργούν συγκεκριμένα εργαλεία λογισμικού και υλικό σε συναδέλφους πληροφορικής και μη) -ανάγκη υποστήριξης "προϊστορικού" εξοπλισμού και βελτίωσης υποδομών δικτύων σχολικών εγκαταστάσεων (ελάχιστα σχολεία έχουν σοβαρές καλωδιώσεις, αλλά όλοι οι καθηγητές - δάσκαλοι πλέον θέλουν αν έχουν rj45 στην τάξη τους!) Προτείνεται: * Στελέχωση σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες. Αύξηση των τεχνικών των ΚΕΠΛΗΝΕΤ. * Δημιουργία κέντρων που θα υποστηρίζουν την Α/θμια εκπαίδευση ή την "νομική" κάλυψη των υφιστάμενων ΚΕΠΛΗΝΕΤ. Σε αρκετούς νομούς η υποστήριξη δημοτικών σχολείων και νηπιαγωγείων δημιουργεί προβλήματα (ειδικά όσο αφορά την εκτός έδρας αποζημίωση), καθώς παρέχεται από προσωπικό της Β/θμιας εκπαίδευσης. * Χαρακτηρισμός του χρόνου υπηρεσίας των στελεχών είτε ώς διδακτική, είτε ως διοικητική. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να ισχύει το ίδιο καθεστώς για όλους τους υπευθύνους (ΚΕΠΛΗΝΕΤ, Αγωγής Υγείας, Περιβαλλοντικής Εκπ/σης, ΕΚΦΕ, Καλλιτεχνικών). * Δημιουργία νέων κέντρων στις περιοχές που είναι απαραίτητο (λόγω απόστασης ή λόγω πολλών σχολικών μονάδων) * Καθορισμός του ρόλου και των αρμοδιοτήτων των ΚΕΠΛΗΝΕΤ έτσι ώστε να μην υπάρχουν επικαλύψεις στα καθήκοντα του προσωπικού του ΚΕΠΛΗΝΕΤ, του συμβούλου Πληροφορικής και του Καθηγητή Πληροφορικής.