• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΜΠΙΔΗΣ' | 25 Νοεμβρίου 2009, 21:52

    Αξιότιμη κυρία Διαμαντόπουλου Επαναστατική η πρωτοβουλία της δημόσιας διαβούλευσης μένει να καταξιωθεί ως μια διαδικασία που συμβάλει στην ολιστική προσέγγιση των θεμάτων που τίθενται προς διαβούλευση. Όσο αφορά τώρα το θέμα της αξιοκρατικής επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης θα πρέπει να τεθούν κάποιες βασικές αρχές, για να μη φωτογραφίζει ο καθένας τον εαυτό του. Τέτοιες αρχές θα μπορούσαν να είναι οι εξής: 1. Ψυχολογικό τεστ καταλληλότητας από ειδική επιστημονική επιτροπή. Από το αποτέλεσμα του τεστ θα κρίνεται αν πρέπει κάποιος να συνεχίσει στην αξιολογική διαδικασία ή να μη συνεχίσει. Δεν είναι δυνατόν διαταραγμένες προσωπικότητες με μεταπτυχιακά και διδακτορικά να αναλαμβάνουν θέσεις ευθύνης στην εκπαίδευση. 2. Ισορροπία στη μοριοδότηση σπουδών και εμπειρίας 3. Συνάφεια όλων των μοριοδοτούμενων τίτλων σπουδών με το αντικείμενο και τα καθήκοντα του στελέχους. Αυτό δε σημαίνει ότι δε θα μοριοδοτούνται και οι τίτλοι που δεν έχουν συνάφεια, απλά να υπάρξει ουσιαστική διαφοροποίηση. 4. Μοριοδότηση της διδακτικής εμπειρίας. Η δημιουργική διδακτική εμπειρία δεν μπορεί, σε καμιά περίπτωση, να υπολείπεται σε μοριοδότηση από ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό τίτλο που αποκτήθηκε με εκπαιδευτική άδεια. Μακριά και έξω από τη σύγχρονη πραγματικότητα της τάξης. 5. Γραπτός διαγωνισμός με θέματα σχετικά με το αντικείμενο και τα καθήκοντα του στελέχους. 6. Συνέντευξη με μοριοδότηση που δεν θα μπορεί να ανατρέπει με προκλητικό τρόπο τη σειρά κατάταξης των σταθερών μορίων. 7. Χαμηλή μοριοδότηση του συγγραφικού έργου (άρθρων και βιβλίων) 8. Η συνολική μοριοδότηση να προέρχεται κατά 1/4 από επιστημονικά και παιδαγωγικά κριτήρια, κατά 1/4 από εκπαιδευτική και διδακτική εμπειρία, κατά 1/4 από το γραπτό διαγωνισμό και τέλος κατά 1/4 από προηγούμενη εμπειρία σε θέση στελέχους, συγγραφικό έργο και συνένταυξη.