• Σχόλιο του χρήστη 'Θεόδωρος Τσέλιος' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 22:33

    ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Η επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης πρέπει να γίνεται βάσει αξιολογικών μονάδων που προκύπτουν: Α) Από τη βαθμολογία του πτυχίου αποφοίτησης από τη Σχολή Στελεχών Εκπαίδευσης κατά 40%. Β) Από τίτλους επιστημονικής και παιδαγωγικής κατάρτισης κατά 25%. Γ) Από την εμπειρία σε θέσεις διοικητικής και παιδαγωγικής ευθύνης κατά 25%. Δ) Από τις αξιολογικές εκθέσεις του υποψηφίου κατά 10%. Μέχρι να ιδρυθεί η Σχολή Στελεχών της Εκπαίδευσης και να εφαρμοστεί η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού και του εκπαιδευτικού έργου, η επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης πρέπει να γίνεταιβάσει των στοιχείων: Α)Επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση, μονάδες 30. Μοριοδοτούνται: 1. Διδακτορικό δίπλωμα 2. Μεταπτυχιακοί τίτλοι σπουδών 3. Μετεκπαίδευση 2 ετών 4. 2ο Πτυχίο Πανεπιστημίου 5. Ετήσια επιμόρφωση 6. Εξάμηνη επιμόρφωση 7. Τρίμηνη επιμόρφωση 8. Πιστοποιημένη επιμόρφωση στις νέες τεχνολογίες 9. Ξένες γλώσσες Β) Εμπειρία σε θέσεις διοικητικής και παιδαγωγικής ευθύνης, κατά 20%. Μοριοδοτούνται: 1. Άσκηση καθηκόντων Σχολικών Συμβούλων 2. Άσκηση καθηκόντων Διευθυντή Εκπαίδευσης 3. Άσκηση καθηκόντων Προϊσταμένου Γραφείου Εκπαίδευσης 4. Άσκηση καθηκόντων Διευθυντή Σχολικής Μονάδας 5. Άσκηση καθηκόντων Υποδιευθυντή Σχολικής Μονάδας 6. Συμμετοχή σε Υπηρεσιακά Συμβούλια Γ) Υπηρεσιακή κατάσταση και διδακτική εμπειρία κατά 10%. Δ) Συμμετοχή σε γραπτές εξετάσεις, κατά 30%. Ε) Προσωπική συνέντευξη ενώπιον Συμβουλίου Επιλογής, κατά 10%. ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Κυρία Υπουργέ, το πνεύμα αξιοκρατίας και διαφάνειας που φέρνει στη δημόσια διοίκηση η κυβέρνηση που προέκυψε από τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009 γίνεται αποδεκτό με ανακούφιση από τον ελληνικό λαό. Γνωρίζετε όμως ότι τα στελέχη της εκπαίδευσης που υπηρετούν σήμερα, επελέγησαν το 2007 με ακραία κομματικά κριτήρια και με κατάργηση κάθε έννοιας δικαιοσύνης και αξιοκρατίας. Τα διοικητικά δικαστήρια εκδίδουν ήδη αποφάσεις-χαστούκια για την προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Γνωρίζετε επίσης ότι η παραμονή των στελεχών αυτών στις θέσεις τους, που κατά τα φαινόμενα θα διαρκέσει πολύ ακόμα, δεν βοηθάει ούτε στη βελτίωση της δημόσιας εκπαίδευσης, ούτε στην ικανοποίηση τού κοινού περί δικαίου αισθήματος των εκπαιδευτικών.