• Σχόλιο του χρήστη 'ΡΟΥΛΑ ΚΕΧΡΗ' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 23:36

    Πολλά τα προβλήματα και οι προτάσεις για την εκπαίδευση, πολλά και τα σχόλια στη δημόσια διαβούλευση. Οπότε, για να μην επαναλαμβάνω τα ήδη σχολιασθέντα, θα ήθελα να σημειώσω τα παρακάτω: Ο/Η Προϊστάμενος/η Τμήματος Εκπαιδευτικών Θεμάτων στις Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης θα πρέπει να μοριοδοτούνται για θέσεις στελεχών της εκπαίδευσης τουλάχιστον με τα ίδια μόρια όπως οι Διευθυντές Σχολικών μονάδων αφού σύμφωνα με το σχετικό ΦΕΚ έχουν την ευθύνη όλων των θεμάτων αρμοδιότητας Διευθυντών σχολείων για όλο το νομό τους συν τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό, ΚΠγ κλπ. Επίσης, οι κάτοχοι Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (Μaster) σε αντικείμενα σχετικά με την εκπαίδευση και τη διοίκησή της θα πρέπει να πριμοδοτούνται και σε περίπτωση επιλογής να μην υποχρεούνται να παρακολουθήσουν σχετικά προγράμματα επιμόρφωσης. Θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η επαγγελματική εμπειρία σε ΜΚΟ, ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ σχετικά με την εκπαίδευση για την Ανάπτυξη (π.χ. UNICEF) Ο ρόλος της συνέντευξης να περιοριστεί στη διαπίστωση υγιούς προσωπικότητας και στη δυνατότητα εφαρμογής νέων νοοτροπιών και μεθόδων στη διοίκηση της εκπαίδευσης. Η συμμετοχή δικαστικών και πανεπιστημιακών στη σχετική επιτροπή επιλογής στελεχών θα ενισχύει την διαφάνεια και την αντικειμενικότητα Η μοριοδότηση να γίνεται με αυστηρά μετρήσιμα κριτήρια. Να μειωθεί στο ελάχιστον δυνατό χρονικό διάστημα (π.χ. 5 έτη στην έδρα και 10 έτη γενικά στην εκπαίδευση για την επιλογή στελεχών ώστε να δοθεί δυνατότητα αξιοποίησης του ενθουσιασμού και της σύγχρονης γνώσης των νέων εκπαιδευτικών. Να αποκατασταθεί η αδικία εναντίον των ξενόγλωσσων εκπαιδευτικών και να λαμβάνεται υπόψη η γνώση της ξένης γλώσσας αφού δεν αποτελεί το αντικείμενο των σπουδών τους και για το οποίο διορίστηκαν,. π.χ. οι εκπαιδευτικοί αγγλικής φιλολογίας (ΠΕ06) μελετούν φιλολογία, ιστορία γλωσσολογία και άλλα αντικείμενα γενικότερα φιλολογικής κατεύθυνσης. Καλή επιτυχία!