• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοδώρα Σταθούλια' | 9 Φεβρουαρίου 2010, 14:07

    H EE υλοποιώντας την νέα στρατηγική της για την life long learning έχει θέσει 4 στρατηγικούςνστόχους 1. Making lifelong learning and mobility a reality; 2. Improving the quality and efficiency of education and training; 3. Promoting equity, social cohesion and active citizenship; 4. Enhancing creativity and innovation, including entrepreneurship, at all levels of education and training και ως ομπρέλα δράσης έχει οργανώσει την πολιτική της πάνω σε τέσσερα υποπρογράμματα * Comenius for schools * Erasmus for higher education * Leonardo da Vinci for vocational education and training * Grundtvig for adult education με 4 κύριες πρακτικές για την βελτιστοποίηση των αποτελεσμάτων, - policy co-operation, - languages - information and communication technologies - effective dissemination and exploitation of project results. Στο κείμενο του Υπουργείου δεν φαίνεται να υπάρχει σύνδεση του θεσμικού και λειτουργικού μέρους του σχεδίου με το ευρωπαικό πλαίσιο. Μοιάζει η Ελλάδα να οργανώνει την στρατηγική της εκτός ευρωπαικού πλαισίου, ή σε κάθε περίπτωση χωρίς να εξειδικεύει και να συμπληρώνει σε αναγκαία κοινωνικά πεδία (όπως αναλφαβητισμός, λειτουργικός αναλφαβητισμός, ψηφιακό χάσμα ανάμεσα σε περιοχές, κοινωνικές τάξεις), κλπ σε εθνικό πλαίσιο την ευρωπαική στρατηγική.