• Σχόλιο του χρήστη 'Κ.Η.Α' | 9 Φεβρουαρίου 2010, 19:12

    Θα ήθελα εν συντομία να αναφέρω κάποιες προτάσεις σχετικά με την λειτουργία ενός από τους πυλώνες της Δια Βίου Μάθησης που είναι τα Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων(Κ.Ε.Ε.). 1)Θα πρέπει τα Κ.Ε.Ε. να γίνουν θεσμός.Αυτό μπορεί να γίνει με την θέσπιση ενός εσωτερικού κανονισμού με την μορφή υπουργικής απόφασης(ανάλογο με αυτόν που υπάρχει στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας). 2)Να χρησιμοποιηθούν τα Κ.Ε.Ε. ως εξεταστικά κέντρα επιπέδων του κρατικού πτυχίου γλωσσομάθειας αλλά και ως εξεταστικό κέντρο αναγνωρισμένων πιστοποιητικών στους η/υ. 'Ετσι θα μπορεί να συνδεθεί η εκπαίδευση με τις σύγχρονες ανάγκες της εποχής μας. 3)Η θέσπιση κρατικού πιστοποιητικού για τους η/υ(κάτι ανάλογο με αυτό της γλωσσομάθειας)η εξέταση του οποίου θα γίνεται στα Κ.Ε.Ε. 4)Η ενοποίηση με τα Κ.Ε.Ε. προγραμμάτων που σήμερα καλούνται αυτόνομα με την παράλληλη ενίσχυση των Κ.Ε.Ε. σε άτομα. 5)Η διαφημιστική ενημέρωση των πολιτών για τα Κ.Ε.Ε. καθώς υπάρχουν πολλοί συμπολίτες μας που σήμερα δεν γνωρίζουν τα Κ.Ε.Ε. ή τα συγχέουν με τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας 6)Αξιοποίηση της εργασιακής εμπειρίας των σημερινών εργαζομένων στα Κ.Ε.Ε. που μέσω της επιμόρφωσης που έχουν περάσει και της εμπειρίας τους γνωρίζουν την δουλειά τους αλλά και τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες των τοπικών κοινωνιών. Θα ήταν σίγουρα θετικό την όποια εργασιακή εμπειρία να συμπληρώνει,σε κάποιες θέσεις που δεν ειναι διοικητικές,και η εκπαιδευτική εμπειρία προκειμένου να υπάρχουν οι "κατάλληλοι" άνθρωποι στις "κατάλληλες" θέσεις. Τελειώνοντας θα ήθελα να αναφέρω πως όλα τα ανωτέρω θα μπορούσαν να συνδιαστούν με την όποια εσωτερική αναδιοργάνωση του ΙΔΕΚΕ(π.χ μετατροπή του από ινστιτούτο σε οργανισμό).