• Σχόλιο του χρήστη 'Μπατζιλής Γιώργος' | 10 Φεβρουαρίου 2010, 08:16

    Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2010 Διαβούλευση Δια Βίου μάθησης. Ιστορία. Η δυσκολία ιστορικής αναδρομής είναι εμφανής στην βιωματική ή άτυπη εκπαίδευση διότι χαρακτηρίζεται από υποκειμενικότητα και πάθος ιδιοτελών συμφερόντων. Αρα ο καθένας ασ' κρατήσει τα βιώματα του να δοκιμαστούν στη Διαβούλευση μίας νέας τυχερής ευκαιρίας στις σημερινές τρικυμίες της χώρας οπότε οι αντιστάσεις είναι ηπιότερες με την προσδοκία η τύχη αυτή να έχει αντοχές μεγαλύτερες απτήν περίοδο αυτής της κρίσης. Οι νομοθετικές ρυθμίσεις τέθηκαν μαζί με τον κρατικό εκσυγχρονισμό την δεκαετία τού 1920 επί Ελ. Βενιζέλου. Πρώτη μεγάλη εφαρμογή υπήρξε η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στους πρόσφυγες τού '22 επί Μεταξά. Συνεχίζεται την δεκαετία τού '40 κυρίως δια μέσω τού εμφυλίου με στρατιωτικά μέσα, συνεχίζεται με πολιτικά μέσα την δεκαετία τού 1950 με διαφορετικό τρόπο ως προς τις πολιτικές πεποιθήσεις των ανθρώπων και η οποία κορυφώνεται στην επταετία. Ακολουθεί η μεταπολιτευτική περίοδος η οποία ξεκινά το 1980 ως σύμπτωση με την ευρωπαϊκή χρηματοδότηση αποδεσμευμένη απτό ιστορικό φορτίο των αγκυλώσεων. Ολες οι προσπάθειες τυγχάνουν της προσοχής διεθνών εκπαιδευτικών θεσμών, όπως η Ουνέσκο, διότι εκεί όπου ανθεί η μάθηση μαραίνεται ο πόλεμος και τα μέσα δεν αγιάζουν τον σκοπό ανεπανόρθωτα.