Αρχική Ρύθμιση θεμάτων του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας και άλλες διατάξειςΆρθρο 01 – Ρύθμιση θεμάτων των συμβατικών εξετάσεωνΣχόλιο του χρήστη Ioannis | 15 Σεπτεμβρίου 2016, 18:47
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Είναι αδύνατον ένας φορέας που θέλει να ανταγωνιστεί αντίστοιχους φορείς εξετάσεων τους εξωτερικού να παρουσιάζει τέτοια κενά οργάνωσης όπως σήμερα. Τα δύο θέματα τα οποία θα ήθελα να σχολιάσω είναι 2: Αφενός θα πρέπει να αναρτούνται από νωρίς οι ημερομηνίες διεξαγωγής των εξετάσεων, όπως επίσης και οι ημερομηνίες δημοσίευσης των αποτελεσμάτων ώστε καθηγητές και υποψήφιοι να μπορούν να σχεδιάσουν από νωρίς την ύλη και ό,τι άλλο χρειάζεται για την προετοιμασία. Αφετέρου υπάρχει μεγάλη απόκλιση στην βαθμολογία των προφορικών. Οι εξεταστές των προφορικών θα πρέπει να είναι ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ ενημερωμένοι για το πως θα πρέπει να βαθμολογούν και να ελέγχονται τουλάχιστον μία φορά πριν αναλάβουν τη θέση αυτή. Παρά τα σεμινάρια που δημιουργούνται από τα ξενόγλωσσα τμήματα των πανεπιστημίων της χώρας, οι αξιολογητές είναι πολλές φορές τουλάχιστον μη επαρκώς καταρτισμένοι επί του θέματος.