• Σχόλιο του χρήστη 'Χρήστος' | 15 Σεπτεμβρίου 2016, 22:38

    Θεωρώ ότι είναι λάθος να εισάγονται τα αγγλικά από την Α' Δημοτικού,δεν προσφέρει τίποτα στα παιδάκια που δεν ξέρουν ούτε το αλφάβητο στην μητρική τους γλώσσα.Κυρίως αρνητικά σχόλια ακούστηκαν από γονείς όταν ανακοινώθηκε από τον διευθυντή του σχολείου μετά τον αγιασμό η συγκεκριμενη εξέλιξη.Η Γ'Δημοτικού ήταν αντιθέτως πιο λογική επιλογή. Η Β' Ξένη γλώσσα σωστα πάλι εισάγεται στην Ε'Δημοτικού αν και οι δύο ώρες είναι λίγες κατά γενική ομολογία.Το τρίωρο θα βοηθούσε πάρα πολύ στην παράδοση και εμπέδωση της ύλης.Θα πρέπει να καθιερωθεί ένα πλάνο ύλης που θα ξεκινάει από το επίπεδο Α1 στην Ε'Δημοτικού και θα καταλήγει στο επίπεδο Β1 (Βασική Γνώση) στην Γ' Γυμνασίου.Μέσα σε πέντε χρόνια,με ένα τρίωρο την εβδομάδα,όλα τα παιδιά μπορούν να πάρουν ταυτόχρονα με την αποφοίτησή τους το ΚΠΓ επιπέδου Β1,χωρίς φροντιστήριο και χωρίς να πληρώσουν οι γονείς ούτε καν παράβολα για τις εξετάσεις. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τα αγγλικά που με ένα τρίωρο κάθε εβδομάδα από την Γ' Δημοτικού έως την Γ' Γυμνασίου μπορούν οι μαθητές πολύ άνετα να περάσουν τις αντίστοιχες εξετάσεις του ΚΠΓ.Απαραίτητη προϋπόθεση η σταθερότητα στο πλάνο της διδασκόμενης ύλης και το τέλος της υποβάθμισης του μαθήματος των αγγλικών ως η ώρα του παιδιού. Υπάρχει η δυνατότητα το δημόσιο σχολείο να απαλλάξει τους γονείς από το δυσβάσταχτο έξοδο των 70-150 ευρώ μηνιαίως για τις δύο ξενες γλώσσες του παιδιού αρκεί να υπάρξει πολιτική βούληση και η στοιχειώδης οργάνωση από το κράτος.Είναι υποχρέωσή του στο κάτω κάτω και δίνει ένα εφόδιο στον αυριανό πολίτη να γίνει ευρωπαίος πολίτης και να ξεπεράσει τον κίνδυνο της ανεργίας.