• Σχόλιο του χρήστη 'Γιατράς Παναγιώτης' | 18 Σεπτεμβρίου 2016, 10:16

    Μετά από 13 χρόνια θα έπρεπε το Κρατικό Πιστοποιητικό να έχει σταθερές ημερομηνίες διεξαγωγής καθώς και έκδοσης αποτελεσμάτων. Είναι ανεπίτρεπτο οι διορθώσεις των γραπτών δοκιμίων να έχουν ολοκληρωθεί το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου και τα αποτελέσματα να βγαίνουν το Σεπτέμβριο. Στα δημόσια σχολεία θα έπρεπε να καθιερωθεί μία με δύο ώρες την εβδομάδα προετοιμασίας για το Κρατικο Πιστοποιητικό, αφου το νομικό πλαίσιο ήδη υπάρχει (συμπλήρωση ωραρίου). Το ύλικο προετοιμασίας που ήδη υπάρχει απο τα πανεπιστήμια θα έπρεπε να παρέχεται ως βιβλιαράκι στα σχολεία για τους μαθητές που ενδιαφέρονται. Η ασυνέχεια στη β΄ξένη γλώσσα είναι επίσης ένα πρόβλημα. Μετά από δυο χρόνια στο Δημοτικό με εξαιρετικά βιβλία, οι μαθητές καλούνται να ξαναρχίσουν από την αρχή, στην περίπτωση που αλλάξουν γλώσσα. Η μόνη σοβαρή λύση είναι δημιουργία επιπέδων και στη β΄ξένη γλώσσα. Φυσικά δεν νοείται ανάβαθμιση με συστήματα "πλειοψηφίας μαθητών", όταν υπάρχουν μόνιμοι διαθέσιμοι εκπαιδευτικοί. Οι τυχόν αποκλίσεις που παρατηρούνται στις διορθώσεις γραπτών οφείλονται και στο γεγονός, ότι το σώμα των εξεταστών δεν είναι σταθερό. Οι διορθωτές κουράζονται να δουλεύουν 'εθελοντικά', καθώς εχουν συμβεί φαινόμενα του τύπου να αργεί η πληρωμή τους δυο και τρια χρόνια και να ακολουθούν τη δικαστική όδο για να διεκδικήσουν τα αυτονόητα. Και οι διορθωτές και εξεταστές προφορικού λόγου θα πρέπει λοιπόν να ξέρουν ότι θα πληρώνονται σταθερά κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία. Τα εξέταστρα πρέπει να επενδύονται στο Κρατικό Πιστοποιητικό και όχι να μπαίνουν σε ένα γενικό κορβανά. Το Δημόσιο Σχολείο απαρτίζεται από σοβαρούς εκπαιδευτικούς με μεράκι για τη δουλειά τους και πρέπει σταδιακά να πάρει τη θέση που τις αναλογεί στη κοινωνία.