• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ' | 11 Φεβρουαρίου 2010, 12:50

    ΘΕΩΡΩ ΣΩΣΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ. ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΡΙΝ ΤΟ 2005 ΟΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΑΝ ΣΕ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΝΝΟΟΥΣΑΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΟΥ ΠΑΡΕIXAN ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ, ΣΥΝΗΘΩΣ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΕΝΑ ΠΕΝΙΧΡΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΟΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΣΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΑ ΠΟΣΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΗΤΑΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΕΡΔΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ. ΑΝΕΡΓΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΣΥΜΒΙΒΑΖΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗ ΣΕ ΑΠΟΥΣΙΕΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΤΑΝ ΓΙΑ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ, ΚΕΝΤΡΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΜΕ ΜΕΓΑΛΑ ΕΣΟΔΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ, ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΤΑΡΤΙΖΟΜΕΝΩΝ (ΜΕ ΤΡΟΦΙΜΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΕΡΔΟΣ). ΑΝ ΙΣΧΥΡΙΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΕΛΕΓΧΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΚΕΠΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΤΑ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΟΜΑΛΑ ΚΑΘΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΕΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΑΘΑΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ . ΣΤΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΙΖΗΤΟΥΝ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥΣ. ΠΩΣ ΠΕΤΥΧΑΙΝΕΤΑΙ; ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΛΕΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΤΩΝ 3 ΕΥΡΩ ΑΝΑ ΩΡΑ. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ. ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥΣ ΜΕ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΩΣΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΝΩΡΙΜΙΩΝ ΜΕ ΚΕΚ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΑΛΛΗΛΟΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΛΩΝ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΟ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ. ΈΩΣ ΤΩΡΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΥΝΤΕΛΕΣΕ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ. ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ, ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ, ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΜΟΙΒΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ, ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΟΙΟ ΔΕΛΕΑΡ ΑΛΛΑ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΜΑΘΗΣΗ. ΤΟ ΕΚΕΠΙΣ ΠΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΕΝΑ ΜΗΤΡΩΟ ΠΕΠΑΛΑΙΩΜΕΝΟ, ΦΘΑΡΜΕΝΟ, ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΜΕ ΠΙΣΤΟΠΙΗΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ K.T.Λ). ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟ ΕΝΙΑΙΟ ΜΗΤΡΩΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΕΝΗΛΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.