• Σχόλιο του χρήστη 'αντωνης' | 25 Σεπτεμβρίου 2016, 00:16

    δεν υπαρχει ο στρατηγικος σχεδιασμος. τι ΠΜΣ θελουμε; τι παμε να πετυχουμε; πως η ανωτατη εκπαιδευση και δη η εξειδικευση εντασσεται στην παραγωγικη ανασυγκροτηση; τι στοχους εξυπηρετει; που ειναι τα επαγγελματικα ΠΜΣ; που ειναι τα διατμηματικα; που ειναι τα ξενογλωσσα; αμα τελέιωνουν ολοι ενα ΠΜΣ, τοτε θα γινει Λυκειο! πως αξιοποιουμε το γεγονος οτι το education ειναι σε αλλες χωρες εξαγωγικος τομεας που φερνει συναλλαγμα στην οικονομια, διεπιστημονικες συνεργασιες με ιδρυματα του εξωτερικου,που ειναι ο καλυτερος τροπος αξιοποιησης του νεου ανθρωπινου κεφαλαιου! Νομιζω οτι δεν σχεδιαστηκε για ανοιχτη κοινωνια. ουτε ειναι οικονομικα βιωσιμο.θελει καποιος να καταργησει τα διδακτρα και τα καταργει με αλλο τροπο, ονομαζοντας τα τελη....πολυ ωραια. ειναι ευκαιρια να καταργηθουν και τα τελη της ΔΕΗ καθως το ρευμα αφορα πραγματικα ολη την κοινωνια. ελπιζω να βγει ενα νομοσχεδιο να τα καταργησει.Ακομη πειτε στον κ Υπουργο των Οικονομικων να μην θελει τοσους φορους, και εμεις δεν ειμαστε "μαζοχιστες" να εργαζομαστε τοσο, κανοντας μεταπτυχιακα.Πειτε και στις τραπεζες να ρυθμισουν τα δανεια μας, ανεβαστε και τους μισθους μας εκει που ηταν στο παρελθον [εστω εκει που ορισε το Συμβουλιο της επικρατειας], και μπορουμε να ζησουμε και εμεις χωρις τελη... καταργειστε πρωτα την παραπαιδεια στη μεση εκπαιδευση, δημιουργειστε σοβαρη τεχνικη εκπαιδευση, και δεν χρειαζεται να ερθουν ολοι οι νεοι [αρκετοι απροθυμα μαλιστα στα ΑΕΙ/ΤΕΙ] και πολυ περισσοτερο σε ΠΜΣ. Μονο που αυτα ειναι τα δυσκολα. Τα ευκολα ειναι να βαζω περισσοτερους εισακτεους σε προπτυχιακα και μεταπτυχιακα προς δοξα του πελατειακου συστηματος, χαρι του οποιου εγιναν και τα ΠΜΣ "δημοσιο αγαθο". Νομιζω οτι κατα το σχεδιασμο, δεν εληφθησαν υποψη οι βασικες οικονομικες και κοινωνικες συνθηκες...η οικονομια τιμωρει...απλα ακουγεται ευχαριστα απο ενα συγκεκριμενο ακροατηριο...ταυτοχρονα θα δημιουργησει μεγαλη αναστατωση και αμηχανια στον ακαδημαικο χωρο...