• Σχόλιο του χρήστη 'Μπατζιλής Γιώργος' | 12 Φεβρουαρίου 2010, 13:16

    Το μεγάλο ερώτημα στην ανάπτυξη της Δια Βίου παιδείας είναι το στοίχημα στον συσχετισμό τής κρατικής ή κυβερνητικής συνιστώσας. Οι κυβερνήσεις έρχονται και παρέρχονται, το 2005, το 2009 και στις επόμενες, ενώ το κράτος και όχι μόνο της Παιδείας μένει παγερά ακίνητο, στέκει στάσιμο, ακλόνητο βλέπει τις εναλλαγές χωρίς να ιδρώνει. Αυτή είναι η κατάσταση όχι μόνο σήμερα αλλά τουλάχιστον την τελευταία 20ετία. Οι σχέσεις μεταξύ κρατικής εφαρμογής και κυβερνητικής βουλήσεως ανεξαρτήτως κόμματος είναι άκρως ανταγωνιστική με συνεχείς ήττες κάθε Κυβερνήσεως. Θεωρώ πολύ ενδιαφέρον να πεί ο καθείς ποιές μορφές ανήκουν κατά τη γνώμη του, στην κρατική Δια Βίου Παιδεία και ποιές στην Κυβερνητική ώστε να δούμε κατάματα την Διαβούλευση πριν κάνουν ποιοί ενδιαφερόμενοι (Κοινωνικοί εταίροι;)την πολυπόθητη Διαπραγμάτευση.