• Σχόλιο του χρήστη 'Τέλης' | 11 Οκτωβρίου 2016, 14:19

    Τα "δίδακτρα" ΔΕΝ είναι, και ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να είναι οι μόνοι πόροι! --------------- Δεν μπορώ να κατανοήσω γιατί όλοι όσοι εκφράζουν την ...αμφιβολία τους για το κατά πόσο τάχα "μπορούν να λειτουργήσουν τα ΠΜΣ με το προτεινόμενο Τέλος Εγγραφής (πρώην Δίδακτρα)" αποκρύπτουν ή εθελοτυφλούν σε σχέση με το ίδιο το άρθρο! Το άρθρο, ορίζει 4 ολόκληρους τρόπους α, β, γ, δ (με ένα σωρό επιμέρους τρόπους) για την εξεύρεση πόρων για τα ΠΜΣ. ΕΑΝ αυτοί οι πόροι δεν επαρκέσουν τότε θα πρέπει να ζητηθεί Τέλος Εγγραφής κ μάλιστα με περιορισμό ως προς το ύψος -κ πολύ σωστά κατά τη γνώμη μου. Γιατί αγνοείτε αυτούς τους πόρους? Δοκιμάστε να αυξήσετε αυτούς τους α, β, γ, δ πόρους κ.κ. Διευθυντές των ΠΜΣ και κ.κ. διδάσκοντες σε αυτά, καθώς και όσοι από τους μεταπτυχιακούς φοιτητές συμβαδίζετε με τις απόψεις αυτές. Φέρτε χρήματα από ερευνητικά και άλλα ευρωπαϊκά προγράμματα, από χορηγίες, από όπου άλλου μπορείτε όπως άλλωστε ορίζει το άρθρο αυτό, δημιουργήστε αναπτυξιακή πολιτική στα ΠΜΣ! Γιατί καταφεύγετε συνεχώς στα "δίδακτρα" , γιατί θεωρείτε πως είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ τα υψηλά ή τα λιγότερο υψηλά "δίδακτρα" και η αφαίμαξη των πολιτών που επιθυμούν να κάνουν ποιοτικές και ανταγωνιστικές μεταπτυχιακές σπουδές χωρίς αυτές να είναι προϊόν προσφοράς-ζήτησης και μόνον; Το άρθρο ορίζει ξεκάθαρα και πολλούς άλλους πόρους για τη λειτουργία των ΠΜΣ, βρείτε λοιπόν τη λύση ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ. Μη συσκοτίζετε την όλη συζήτηση με τον τάχα μονόδρομο των υψηλών "Διδάκτρων" ...Ουκ αν λάβετε παρά των μη εχόντων!