• Σχόλιο του χρήστη 'Βαρσάμης Άγης' | 12 Φεβρουαρίου 2010, 13:39

    Κα Υπουργέ καλησπέρα σας, Είμαι καθηγητής πληροφορικής και ιδιοκτήτης σχολής πληροφορικής, εδώ και 8 χρόνια περίπου, στο ξεκίνημα της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας εργάσθηκα σε σχολές πληροφορικής ως καθηγητής και θα ήθελα να επισημάνω κάποια πράγματα που έχω βιώσει: 1. Εδώ και αρκετά χρόνια όλοι όσοι θέλαμε να ανοίξουμε σχολή πληροφορικής νομίζαμε ότι λογικά θα έπρεπε να ανήκουμε στο υπουργείο παιδείας όμως για κάποιο λόγο μας είχαν εντάξει στο υπουργείο εμπορίου(εκεί με στείλανε αρμόδιοι του υπουργείου παιδείας) πληρώνουμε το ΤΕΒΕ μας, κάναμε έναρξη δραστηριότητας στην Εφορία, πληρώνουμε και το εμπορικό επιμελητήριο κλ/π Τα εργαστήρια αυτά πληροφορικής, όπως και άλλων ειδικοτήτων τα κάλεσε η προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου να αδειοδοτηθουν από το υπουργείο παιδείας, και αυτό κάναμε αναγκασθήκαμε να αλλάξουμε κτίρια, εξοπλισμό, να εκπαιδεύσουμε προσωπικό να ξαναχρεωθουμε ώστε να εναρμονιστούμε με την Υ.Α. ώστε να είμαστε νόμιμα κέντρα. 2. στη συνέχεια αλλάζει η πολιτική κατάσταση δίνοντας παράταση μέχρι 31/08/2010 μένοντας έτσι για μία ακόμη φορά στον «αέρα». Ακούγονται πολλά, το θέμα είναι ότι εμάς σαν κέντρα πληροφορικής δεν μας έχει καλέσει κανείς σε διάλογο, είμαστε κέντρα πληροφορικής δεν είμαστε Εργαστήρια Ελευθέρων Σπουδών ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΑ ΜΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ η οτιδήποτε άλλο όπως λανθασμένα νόμιζε η προηγούμενη πολιτική ηγεσία, είμαστε πάνω από 700 κέντρα πανελλαδικά ,διάσπαρτα σε όλα τα μήκη και πλάτη της πατρίδας μας εκπαιδεύοντας ο κάθε ένας από εμάς τους συμπολίτες του και όχι μόνο στην πληροφορική, στις νέες τεχνολογίες. 3. Το ίδιο το κράτος πιστοποίησε φορείς πιστοποίησης, δηλαδή εταιρείες όπως (VELLUM,ECDL, INFOTEST k.a), να έχουν το δικαίωμα να πιστοποιούν τα εκπαιδευτικά μας κέντρα ως εξεταστικά κέντρα και να χορηγούμαι την εκπαίδευση και τις εξετάσεις για την απόκτηση τέτοιων πιστοποιητικών που τώρα ζητάει ο ΑΣΕΠ. 4. Η πληροφορική αποτελείτε από πολλά αντικείμενα, σε μια εποχή που επικρατεί ο όρος «ψηφιακό σχολείο» «ψηφιακή τάξη» το ΑΣΕΠ ζητάει στις προκηρύξεις του μόνο word –excel-internet θα πρέπει και εδώ να προστεθούν και άλλα προγράμματα…..όπως επίσης και η διαβάθμιση αυτών. 5. Είμαστε ισχυρές δομές μόνο που μέχρι σήμερα δεν έχουμε τη προσοχή που θα έπρεπε από την εκάστοτε ηγεσία αυτού του τόπου, ελπίζουμε να αλλάξει αυτό σύντομα… 6. Μας αξίζει η θέση στην βαθμίδα της μη τυπικής εκπαίδευσης δίπλα σε δομές όπως τα ΚΕΚ συμμετέχοντας και εμείς στη δια βίου εκπαίδευση, ως εξειδικευμένα εργαστήρια πληροφορικής ώστε να κυριαρχήσει η ποιότητα στην εκπαίδευση. 7. Πέρυσι το Εθνικό Δίκτυο Έρευνας & Τεχνολογίας (ΕΔΕΤ) ανακοίνωσε δράσεις όπως το εκπαιδευτείτε για τους φοιτητές και το e-goneis για τους γονείς, στις δράσεις αυτές ανταποκρίθηκαν με επιτυχία τα ΕΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ συμβάλλοντας στην άμεση απορρόφηση τεράστιων κονδυλίων. Τέτοιες δράσεις θα πρέπει να συνεχιστούν. Είμαστε δομές που μπορούμε να βοηθήσουμε στη δια βίου εκπαίδευση και κατάρτιση μέσα από τις νέες τεχνολογίες σε όλα τα επίπεδα , αρκεί μέσα από τις αποφάσεις σας να μας δώσετε τη θέση που μας αξίζει…..και αυτό δεν μπορεί να γίνει αν δεν συμμετάσχουμε και εμείς στο διάλογο Σε ένα διάλογο που με θλίψη ενημερώθηκα πως η αρμόδια Υφυπουργός κα Χριστοφιλοπούλου, επέλεξε να συναντηθεί μόνο με εκπροσώπους των ΙΕΚ και των ΚΕΚ ώστε να διαβουλευτούν για θέματα δια βίου μάθησης χωρίς όμως να προσκαλέσει σε αυτόν εκπροσώπους των Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών. (ξανατονίζω δεν έχουμε σχέση με ξένα πανεπιστήμια ούτε με κολέγια) Ευχαριστώ για το χρόνο σας!!