• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Παπαγαρουφάλη' | 13 Οκτωβρίου 2016, 05:44

    Άρθρο 3 παράγραφος 1 «Το ΠΜΣ οφείλει να διαφοροποιείται ουσιωδώς…» Ακαδημαϊκά είναι αποδεκτή και η λειτουργία γενικών-ερευνητικών ΠΜΣ τα οποία υποδέχονται και φοιτητές/τριες που προέρχονται από τμήματα διαφορετικών επιστημών και γνωστικών κλάδων. Άρθρο 3 παράγραφος 4 «Εντολή αυτοδύναμης διδασκαλίας…» Ποιες ακριβώς είναι οι «κείμενες διατάξεις» σύμφωνα με τις οποίες μπορεί να γίνει εντολή αυτοδύναμης διδασκαλίας και επίβλεψης; Άρθρο 3 παράγραφος 6 Στην παράγραφο αυτή προβλέπεται ότι ο απολογισμός υποβάλλεται στην ΑΔΙΠ δια της οικείας Κοσμητείας. Όμως η Κοσμητεία ως όργανο δεν αναφέρεται σε κανένα άλλο σημείο του νομοσχεδίου ως όργανο με αρμοδιότητες σχετικές με τα ΠΜΣ. Άρθρο 5 παράγραφος 2 Η παράγραφος 2 να περιοριστεί στην πρώτη πρόταση «Για κάθε μεταπτυχιακό … Μεταπτυχιακών Σπουδών», έτσι ώστε το κάθε τμήμα να έχει τη δυνατότητα να αποφασίζει για τις αρμοδιότητες του Συμβούλου ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες του προγράμματός του. Έχουν προβλεφθεί μεταβατικές διατάξεις για την εφαρμογή του νομοσχεδίου; Τι ακριβώς θα ισχύσει και πότε για τα ΠΜΣ που ήδη λειτουργούν και η διάρκεια τους έχει προβλεφθεί για αρκετά χρόνια ακόμη;