• Σχόλιο του χρήστη 'Δημητρης Παναγοπουλος' | 14 Οκτωβρίου 2016, 07:43

    Ο περιορισμος των διδακτρων θα πρεπει να εφαρμοστει και αυτο μπορει να αποδειχτει με ενα γρηγορο σκαναρισμα στις απαντησεις που εχουν δοθει απο καθηγητες. Οι περισσοτεροι απο αυτους ανηκουν σε μια απο τις κατηγοριες (απλο Google search): .Εχουν φτωχο ερευνητικο εργο .Ειναι παιδια καθηγητων .Το τμημα/μετατπυχιακο συγκροτειται απο γνωστους και φιλους (διδακτορικο στο ιδιο τμημα κλπ) .Συμμετοχη σε εταιριες .Πρωην αποτυχημενοι σε δημοσιες θεσεις που παρατυπιες ακουστηκαν εις βαρος τους και εκδιωχθηκαν Το κρατος θα πρεπει να φροντισει να βαλει πλαφον στις χρηματικες ορεξεις και να ενισχυσει ανθρωπους που διδασκουν, ερευνουν και παραγουν. Και μεγαλο πληθος το κανει μη περιμενοντας το κρατος ή τους φοιτητες να πληρωσουν το κοστος, αλλα με πραγματικη ερευνητικη δουλεια εν αντιθεση με τα γραφομενα οτι πραγματικη δουλεια ειναι να εισαι διευθυντης μεταπτυχιακου. Οσα γραφονται για το ωραριο, κανεις δεν ελενχει κανενα καθηγητη, εφοσον αντιγραψει απο καποιον αλλον διαλεξεις (κοινο φαινομενο), εχει εναν βοηθο που διορθωνει εργασιες κλπ μπορει ανετα να παταει στο πανεπιστημιο 4 ωρες την εβδομαδα. Η μονιμοτητα που υπαρχει στις ελληνικες εδρες (οι περισσοτεροι καθηγητες δεν αναφερονται καν σε αυτο αλλα θελουν μονο τα καλα των ξενων πανεπιστημιων, δηλαδη να πληρωνονται με υπερογκους μισθους) και η απουσια οποιουδηποτε ελενχου για το παραγομενο εργο εχει οδηγησει την τριτοβαθμια στο πατο της ερευνητικης αριστειας αλλα φυσικα στην αυξηση των μεταπτυχιακων για εισπρακτικους λογους.