• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ' | 12 Φεβρουαρίου 2010, 16:22

    Δεν έχει σημασία ποιος οργανισμός θα αναλάβει την δια βίου εκπαίδευση (ή μάλλον έχει σημασία για αυτούς που έχουν προσωπικά συμφέροντα) αλλά ποίοι θα είναι οι διοικητές των οργανισμών και ποίες θα είναι οι δυνατότητές τους να επιβάλουν νέες στρατηγικές στην εκπαίδευση, να παρακολουθήσουν ουσιαστικά την εφαρμογή, να διορθώσουν τα πιθανά λάθη (της στρατηγικής) και να εξασφαλίσουν τον συνεχή έλεγχο ώστε να βρίσκονται στον σωστό δρόμο. Αυτά τα βήματα δυστυχώς εφαρμόζονται επιτυχώς μόνο στο ιδιωτικό τομέα. θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω γιατί όλος ο κρατικός μηχανισμός και οι πολιτικοί, δείχνουν εμπιστοσύνη στην προϋπηρεσία και τις δυνατότητες κυρίως των υπαλλήλους του δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα και τους τοποθετεί διοικητές, διευθυντές κτλ. χωρίς πολλές φορές να εξετάζουν την προϋπηρεσία τους στην διοίκηση και οργάνωση και να τους τοποθετούν σε θέσεις ξένες προς το αντικείμενό τους; Γιατί πολλές φορές χρησιμοποιούν σε διοικητικές θέσεις κάποιους αποσπασμένους δασκάλους και καθηγητές ή άλλους δημοσίους υπαλλήλους που η ανεπάρκειά τους σε διάφορα θέματα οδηγούν τους εκπαιδευτικούς οργανισμούς σε αποδιοργάνωση και κακή λειτουργία σε βάρος των εκπαιδευομένων; Αφού ο δημόσιος τομέας, κατά γενική ομολογία, δεν λειτουργεί σωστά, γιατί δεν επιλέγετε τους κατάλληλους από τον ιδιωτικό τομέα να διοικήσουν τους οργανισμούς και τις σχολές; Γιατί βασίζεστε μόνο σε δημόσιους υπαλλήλους για να διοικήσουν οργανισμούς που σχετίζονται με την εκπαίδευση και δεν δίνετε την δυνατότητα και σε άλλους πολίτες, που πολλοί από αυτούς κατέχουν μεγαλύτερη εμπειρία, να διευθύνουν με συβάσεις ορισμένου έργου αντί να αποσπάτε δημοσίους υπαλλήλους από τις οργανικές τους θέσεις; Τώρα μάλιστα που κλείνουν οι ιδιωτικές εταιρίες/βιομηχανίες θα βρείτε πολλούς αξιόλογους μάνατζερ να κάνουν ευχαρίστως την δουλειά που θα τους αναθέσετε και μάλιστα σε ρυθμούς που δεν θα έχουν καμία σχέση με τους ράθυμους,τυπολατρικούς ρυθμούς των δημοσίων υπαλλήλων.