• Σχόλιο του χρήστη 'Αλέξανδρος Τσίγκας' | 20 Δεκεμβρίου 2016, 09:59

    3 σε συνδυασμό με το 11. Ο έλεγχος νομιμότητας αφορά την τήρηση της τυπικής διαδικασίας και δεν επεκτείνεται σε θέματα ουσίας ούτε αφορά την επιστημονική – τεχνική κρίση των μελών του εκλεκτορικού σώματος. Να προστεθεί ότι ο/η έχων/ουσα έννομο συμφέρον (ιδιαίτερα σε εξελίξεις) να μπορεί να προσφύγει στον ΥΠ.Π.Ε.Θ κατά της απόφασης του Πρύτανη με ιεραρχική προσφυγή για τον έλεγχο νομιμότητας και στην περίπτωση που ο φάκελος επιστρέψει στο Τμημα λόγω εντοπισμού δήθεν νομικής πλημμέλειας από τον Πρύτανη, και όχι να πρέπει να περιμένει την διαπιστωτική πράξη επειδή ο/η έχων/ουσα έννομο συμφέρον θίγεται άμεσα και υπάρχει κίνδυνος κατάχρησης εξουσίας του Πρύτανη είτε λόγω πλάνης, είτε λόγω μη επαρκών στοιχείων, είτε λόγω άποψης για την στοιχειοθέτηση της επιστροφής. Με αυτόν τον τροπο καθυστερεί τεχνητά η ολοκλήρωση της διαδικασίας λόγω επανάληψης με αποτέλεσμα ο/η έχων έννομο συμφέρον να γίνει στην χειρότερη περίπτωση όμηρος/η της διοίκησης. Εδω χρειάζεται μία δικλείδα προστασίας του/της έχοντος/ουσα εννομο συμφέρον. Με τον σημερινό νόμο το παραπάνω επιτρέπεται.