• Σχόλιο του χρήστη 'Π. Αργυροπούλου-Πατάκα, Αναπληρώτρια Πρύτανη ΑΠΘ και Διεύθυνση Προσωπικού ΑΠΘ' | 21 Δεκεμβρίου 2016, 12:31

    Άρθρο 4, παρ.4 «4. Όσοι έχουν έννομο συμφέρον μπορούν να υποβάλουν ενώπιον του Πρύτανη και εντός προθεσμίας τριάντα (30) ημερών που άρχεται την επόμενη ημέρα της αποστολής των πρακτικών εκλογής από τον Πρόεδρο του Τμήματος στον Πρύτανη υπόμνημα, το οποίο ο Πρύτανης οφείλει να λάβει υπόψη του κατά την διαδικασία του ελέγχου νομιμότητας. Σε περίπτωση απόρριψης του σχετικού υπομνήματος, αυτή πρέπει να είναι αιτιολογημένη. Το έγγραφο του Πρύτανη με το οποίο απορρίπτεται το υπόμνημα κοινοποιείται στον ενδιαφερόμενο.» Προτείνεται να διευκρινιστεί αν για την έκδοση της σχετικής Πρυτανικής Πράξης επιβάλλεται η λήξη της προθεσμίας υποβολής υπομνήματος, ακόμη και στη περίπτωση που ο έλεγχος νομιμότητας ολοκληρωθεί σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 30 ημερών από την περιέλευση του φακέλου στον Πρύτανη. Άρθρο 4, παρ. 2. και παρ.6 Προτείνονται οι παρακάτω διορθώσεις στα σημεία με τα κεφαλαία γράμματα: «2.Για την καλύτερη οργάνωση της διαδικασίας του ελέγχου νομιμότητας, ο Πρύτανης συνεπικουρείται από την αρμόδια διοικητική υπηρεσία του Πανεπιστημίου, και τον αρμόδιο ΓΙΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Η ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΠΡΥΤΑΝΗ. Η Νομική Υπηρεσία του Πανεπιστημίου οφείλει να παρέχει κάθε πληροφορία ή να γνωμοδοτεί, εφόσον της ζητηθεί, επί νομικών θεμάτων που προκύπτουν κατά τον έλεγχο νομιμότητας.» «6. Ο Πρύτανης οφείλει να ολοκληρώνει τον έλεγχο νομιμότητας εντός αποκλειστικής δίμηνης προθεσμίας από την περιέλευση του φακέλου στην Πρυτανεία. Η ρηθείσα προθεσμία εφαρμόζεται και για τις ΑΓΟΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ. Η ως άνω προθεσμία δεν δύναται να παραταθεί έπειτα από τυχόν έγγραφο ερώτημα στη νομική υπηρεσία του Ιδρύματος, εκτός εάν πληρούνται σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις : α) ζητηθούν νέα στοιχεία τα οποία δεν περιλαμβάνονται στον υποβληθέντα στον Πρύτανη φάκελο εκλογής β) τα στοιχεία αυτά είναι αναγκαία για την άσκηση του ελέγχου νομιμότητας και γ) τα εν λόγω στοιχεία να ζητηθούν πριν από την εκπνοή της πιο πάνω προθεσμίας. Στην περίπτωση αυτή η ως άνω προθεσμία παρατείνεται για όσο χρόνο απαιτηθεί για την χορήγηση της απάντησης από τη νομική υπηρεσία σε κάθε όμως περίπτωση ο συνολικός χρόνος του ελέγχου νομιμότητας από τον Πρύτανη δεν μπορεί να υπερβαίνει τις ενενήντα ημέρες.» Επίσης δεν προκύπτει με σαφήνεια αν για να παραταθεί η προβλεπόμενη δίμηνη προθεσμία του ελέγχου νομιμότητας από τον Πρύτανη θα πρέπει η αναζήτηση νέων στοιχείων, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στο φάκελο εκλογής και είναι αναγκαία για την άσκηση του ελέγχου νομιμότητας, να ζητηθούν μόνο μέσω της νομικής υπηρεσίας, δεδομένου ότι, βάσει πάγιας τακτικής και σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, τα νέα στοιχεία προς συμπλήρωση του φακέλου αναζητούνται από την αρμόδια υπηρεσία που συνεπικουρεί τον Πρύτανη στον έλεγχο νομιμότητας και μόνο για νομικά ζητήματα συντάσσονται ερωτήματα στη νομική υπηρεσία.