• Σχόλιο του χρήστη 'Στ. ΠΡΕΝΤΟΥΛΗ, υπάλληλος Γραμματείας Α.Ε.Ι.' | 22 Δεκεμβρίου 2016, 15:27

    Α. Τα μέλη της Συνέλευσης του Τμήματος καλούνται στη συνεδρίαση εκλογής, δεν έχουν όμως πρόσβαση στο ηλεκτρονικό σύστημα ΑΠΕΛΛΑ, ως εκ τούτου δεν έχουν γνώση των υποψηφιοτήτων. Σε κανένα στάδιο της διαδικασίας δε φαίνεται να ενημερώνονται για τους υποψηφίους και το έργο τους, ως εκ τούτου ο ρόλος τους στη συνεδρίαση είναι ασαφής. Ένας τρόπος να ενημερωθούν τουλάχιστον πριν τη συνεδρίαση εκλογής είναι να τους κοινοποιείται η Εισηγητική Έκθεση της τριμελούς Εισηγητικής Επιτροπής, με προσθήκη σχετικής διάταξης στην παράγραφο 4 του άρθρου τέταρτου του Ν. 4405/2016. Β. Πώς ελέγχεται η αντίστοιχη πραγματική βαθμίδα των καθηγητών/ερευνητών της Αλλοδαπής που περιλαμβάνονται στο γενικό Μητρώο ΑΠΕΛΛΑ. Ενώ υπάρχει αυστηρός τρόπος εισαγωγής των καθηγητών/ερευνητών της ημεδαπής στο ΑΠΕΛΛΑ, δε φαίνεται να ισχύει το ίδιο για τους αλλοδαπούς. Γ. Δεν γίνεται αναφορά στο σχέδιο της Υ.Α. για τη διδακτική αξιολόγηση των υποψηφίων (υπηρετούντων σε Α.Ε.Ι ή μη). Αν δεν απαιτείται πλέον διδακτική αξιολόγηση, θα έπρεπε να αναφέρεται, αν πάλι απαιτείται, δεν είναι σαφές από τις ισχύουσες διατάξεις με ποια διαδικασία γίνεται. Ενώ, παράλληλα, καλείται η τριμελής Εισηγητική Επιτροπή να διατυπώσει άποψη για το διδακτικό έργο των υποψηφίων (περ. γ΄της παρ. 4 του άρθρου 19 του Ν. 4009/2011, όπως ισχύει). Πώς θα αντιμετωπιστούν οι περιπτώσεις υποψηφίων που δεν υπηρετούν ήδη σε Α.Ε.Ι. Δ. Στις περιπτώσεις που το εκλεκτορικό σώμα καλείται να κρίνει περισσότερους του ενός υποψηφίους, θα πρέπει να τους κατατάξει αξιολογικά, όπως είναι υποχρεωμένη να κάνει και η τριμελής Εισηγητική Επιτροπή με την Εισηγητική της Έκθεση; Και αν ναι, σε περίπτωση κωλύμματος του πρώτου, διορίζεται ο επόμενος και ούτω καθεξής; Ε. Καλό θα ήταν να υπήρχε σαφής ορισμός της έννοιας του γνωστικού αντικειμένου και του τι περιλαμβάνει ως όρος.