• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος Ευστρατίου' | 17 Φεβρουαρίου 2010, 10:03

    Στις αιτίες θα μου επιτρέψετε να συμπεριλάβω τους εκπαιδευτές Οι εκπαιδευτές είναι μάλλον ακατάλληλοι (αν εξαιρέσει κανείς την Πληροφορική όπου η διδακτέα ύλη είναι συγκεκριμένη) και η προετοιμασία τους για το μάθημα σχεδόν μηδαμινή (Συνήθως στηρίζονται στην πεποίθηση τους ότι τα πολλά χρόνια εμπειρίας είναι εγγύηση για την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχουν Ο ελλιπής ή ανύπαρκτος ελεγκτικός μηχανισμός αν εξαιρέσει κανείς τα ΚΕΚ στα οποία υπάρχει κάποια εποπτεία από το ΕΚΕΠΙΣ. Προτάσεις Το σεμινάριο εκπαίδευσης εκπαιδευτών του ΕΚΕΠΙΣ ήταν μια καλή αρχή αλλά πρέπει να συνεχισθεί. Για το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα είχα να προτείνω : Συνεχείς επαναλήψεις και σεμινάρια με μικρότερη διάρκεια και κερματισμό σε επιμέρους ενότητες που θα είναι εύκολο κανείς να παρακολουθήσει. Παρακολούθηση εκπαίδευσης μέσω Διαδικτύου . Εδώ το πλεονέκτημα είναι ότι εφόσον δημιουργηθεί και αναρτηθεί μια φορά το υλικό θα μπορεί ο καθένας να το παρακολουθήσει. Οι εκπαιδευτές πρέπει να πιστοποιούνται με αυστηρότερα κριτήρια (πχ να υπάρχει και γραπτή εξέταση εκτός από την παρουσίαση μιας εργασίας που μπορεί να μην είναι και δική τους.). Πιστοποίηση με εξέταση σε ΗΥ (τύπου δεξιοτήτων Πληροφορκής) Ειδικό πρόγραμμα κατάρτισης για τους Διευθυντές Κατάρτισης των ΚΕΚ. Δημιουργία μεσαίων στελεχών που θα εκπαιδευθούν, θα πιστέψουν και θα εφαρμόσουν τις νέες πολιτικές . Αναβάθμιση και υποστήριξη του ρόλου του Διευθυντή κατάρτισης Τα Επαγγελματικά Περιγράμματα του ΕΚΕΠΙΣ πρέπει να επεκταθούν σε όλα τα επαγγέλματα αλλά και να αποκτήσουν μια συγκεκριμένη – ομοιόμορφη δομή. Κάτι αντίστοιχο με τα Επαγγελματικά περιγράμματα θα μπορούσε να είναι και τα πιστοποιημένα σεμινάρια σε συγκεκριμένες θεματικές ενότητες που θα οδηγούν σε πιστοποιημένες γνώσεις και επαγγελματικά προσόντα (κάτι σαν το NVQ της Μ. Βρετανίας). Η υλοποίηση των προγραμμάτων να τηρείται Μηχανογραφικά με On line καταχωρήσεις ( όπως κάνει ο ΟΑΕΔ με τα προγράμματα ΛΑΕΚ μόνο που το σύστημα να είναι φιλικό στον χρήστη και λειτουργικό). Δημιουργία τοπικών παρατηρητηρίων απασχόλησης όπου θα καταγράφονται οι για τις τοπικές ανάγκες της κάθε αγοράς εργασίας Συμπόρευση ΚΕΕ και Νομαρχιακών ΚΕΚ