• Σχόλιο του χρήστη 'Kourpetakis' | 6 Μαρτίου 2010, 21:38

    συμφωνώ ΑΛΛΑ χωρίς αξιολόγηση είναι δύσκολα σχεδόν τα πάντα ποιος μπορεί να διαφυλάξει ότι ένα σεμινάριο με πιστοποίηση CCNA είναι ή δεν είναι το ίδιο με ένα άλλο σεμινάριο + πιστοποίηση XYZ ? άλλο παράδειγμα City and Guilds Proficiency και Cambridge Proficiency. Είναι τα ίδια? Διαφυλάσσουν το ίδιο αποτέλεσμα ? δεν εξυπηρετώ συμφέροντα. Κάποιες πιστοποιήσεις αξίζουν. Κάποιες είναι φούσκες Χρειαζόμαστε επιτροπές αξιολόγησης για κάθε επίπεδο. *) ανεξάρτητες *) που δεν θα γνωρίζουν ποιόν θα βαθμολογούν (μέσω Πληροφορικών Συστημάτων η αίτηση για κατάταξη απο όπου θα κρυπτογραφούνται τα στοιχεία του αιτούντος) *) που θα διασφαλίζεται μέσω Πληροφορικών Συστημάτων ότι δεν θα έχουμε πελατειακή σχέση αν μιλάμε για αξιολόγηση που θα καταθέτουν χαρτιά τα ΑΕΙ /ΑΤΕΙ / ΙΕΚ / Κολλέγια σε επιτροπές ανθρώπων και σε κισέδες με ουρές ... σε υπαλλήλους και επιτροπές που μπορεί να παίρνουν μίζα ... αφήστε τα καλύτερα γιατί θα πληρώνουμε και άλλους δημοσίους υπαλλήλους απο τους φόρους μας γενικά για να λειτουργήσει κάτι στην Ελλάδα πρέπει να γίνει μέσα απο Πληροφορικά Συστήματα ΑΠΟΛΥΤΑ αν θέλουμε να μιλάμε για διαφάνεια ... Ας αναλάβουν Σπινέλλης, Κάτσικας και αφοί Γκριτζαλη να το υλοποιήσουν ... ένα τέτοιο σύστημα το οποίο θα λειτουργεί με αφαιρέσεις (κάνεις δεν θα ξέρει ποιος θα βαθμολογεί ... κανείς δεν θα ξέρει ποιός βαθμολογείται) ... ας γίνει διαβούλευση και έχω να τους στείλω αρκετές Λειτουργικές Απαιτήσεις / Use Cases / Sequence Diagrams / κ.α ... ; εκτός και αν πιστεύουν ότι τυχαία το όνομα της Πληροφορικής αρχικά ήταν Κυβερνητική