• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης Γκούρας' | 10 Μαρτίου 2010, 11:51

    Ο προσανατολισμός στα μαθησιακά αποτελέσματα όχι μόνο έχει νόημα αλλά και είναι ο βασικός δείκτης της ποιότητας της εκπαίδευσης. Είναι μεσοπρόθεσμα εφικτός και οδηγεί στην εκπλήρωση των επιδιωκόμενων στόχων με απαραίτητη προϋπόθεση την ικανότητα του εκπαιδευτή αμερόληπτα να μετρήσει τα μαθησιακά αποτελέσματα. Παρενθετικά και λόγο έλλειψης χρόνου, χωρίς να θέλω να μειώσω την σημασία αυτής της προσπάθειας, θα ήθελα να τονίσω ότι η μέτρηση των μαθησιακών αποτελεσμάτων πρέπει να γίνεται πάντα σε συνδιασμό με την εφαρμογή των αποκτηθέντων γνώσεων στην καθημερινή εργασία και στις τρέχουσες ανάγκες της αγοράς, το μέγιστο πρόβλημα της Ελληνικής εκπαίδευσης. -Στόχος:Η Άρρηκτη σύνδεση της εκπαιδεύσης με τις "επιχειρήσεις". Αρκετά αποστειρώθηκαν χιλιάδες εγκέφαλοι και γέμισαν με άχρηστες γνώσεις. Ας σταματήσουν επιτέλους να διδάσκουν άσχετες διδακτορικές διατριβές, αυτούσιες όμως, σε 18-χρονους. Άλλες είναι οι ανάγκες μας σε γνώσεις στην πράξη. Και σίγουρα περισσότερη δουλειά με την βελτίωση της κουλτούρας μας. Ευχαριστώ για το βήμα που μου δώσατε.