• Σχόλιο του χρήστη 'Μαγια Ε. Σ΄πανουδάκη' | 17 Μαρτίου 2010, 11:11

    τα τελευταία χρόνια οι άνθρωποι που διδάσκουμε σε σεμινάρια ΚΕΚ ή των ΚΕΕ έχουμε υποστεί σημαντική οικονομική αφαίμαξη και χάσιμο χρόνου. τι εννοώ; έχουμε υποβάλει (για πιστοποίηση) πάνω από 4 φορές έναν μεγάλο όγκο χαρτιών στα Υπουργεία Παιδείας και Απασχόλησης για τα δυο ξεχωριστά μητρώα εκπαιδευτών που έχουν. το αποτέλεσμα; μετά από μεγάλα έξοδα(φωτοτυπίες, παράβολα, επικυρώσεις από Δικηγορικούς Συλλόγους κ.α.) στείλαμε και στο ΕΚΕΠΙΣ και στο ΙΔΕΚΕ τα χαρτιά μας(εγώ έχω κάνει και τα δικά μου και του άντρα μου) Το αποτέλεσμα; πήραμε την πιστοποίηση να διδάσκουμε... Αλλά φυσικά στην χώρα που βασιλεύουν τα μέσα, ποτέ κανείς δεν μας κάλεσε να διδάξουμε-εκτός από τα ΚΕΕ που όντως δούλεψαν χωρίς "μέσα" και παρεμβάσεις και εκεί κάλεσαν κάποιες φορές δίχως να έχουμε μέσο! Αξιοκρατικά! τόσο σπάνιο πράγμα στην Ελλάδα. Από την άλλη τα ΚΕΚ είναι κλειστά κλαμπ, υποστηρίζονται από μεγάλες εταιρείες και ένα καλοστημένο δίκτυο, και "βάζουν" μόνο τους δικούς τους να διδάσκουν. αν το υπουργείο ξεκινήσει για πολλοστή φορά αυτήν την ατέρμονη διαδικασία να στέλνουμε ογκώδεις φακέλους με τα χαρτιά μας(κτλ-κτλ) και μετά μας στείλει- ένα χαρτί πιστοποίησης θα ξέρουμε (πάλι) ότι μας κοροιδεύουν. η δια βίου μάθηση πρέπει να συνεχίσει να είναι δίχως επιδότηση(για τους εκπαιδευόμενους) για να έχουν όσοιπαρακολουθούν τα σεμινάρια προσωπικό κίνητρο και όχι οικονομικό. η προσωπική μου εμπειρία από τη διδασκαλία αλλά και την παρακολούθηση σεμιναρίων είναι ότι η οικονομική αμοιβή των εκπαιδευομένων λειτουργεί αρνητικά σημαντικό είναι επίσης να καταγραφούν σε τοπικό επίπεδο(δηλαδή ανά νομό) οι ανάγκες ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΚΑΙ ΝΠΙΔ για σεμινάρια- (γιατί εκεί γίνονται διάφορα...Πιστεύω συνεπώς ότι οι δυο φορείς ΕΚΕΠΙΣ και ΙΔΕΚΕ πρέπει να πάρουν τον έλεγχο όλων των σεμιναρίων) έτσι ο κάθε νομός θα μπορεί να καλύψει ενδιαφέροντα εκπαιδευομένων αλλά και ανάγκες εταιρικές.