• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΑΣΙΛΗΣ' | 18 Μαρτίου 2010, 16:18

    Αξιότιμη κυρία υπουργέ βρίσκομαι στην δυσάρεστη θέση να σας πω ότι θλίβομαι βαθύτατα με όλα αυτά που συμβαίνουν στο χώρο της παιδείας. Δε βρήκα ή καλύτερα, δεν πρόλαβα να σας γράψω σε ένα σχετικότερο θέμα με αυτό στο οποίο γράφω και ζητώ συγνώμη. Σας αναφέρω τα εξής : Καθημερινά σε μία καφετέρια της γειτονιάς κατά τις 11 το πρωί καταφθάνουν 2-4 δασκάλοι και περιμένουν να έρθουν και οι υπόλοιποι από τα γειτονικά δημοτικά σχολεία. Κατά τη μία το μεσημέρι έρχονται και οι υπόλοιποι και αρχίζουν τα τσίπουρα και κατά τις τρεις φεύγουν. Καλά κάνουν και φεύγουν από τις δέκα. Αλλά τι συζητούν. Τόσα χρόνια που τυγχάνει να τους ακούω ρε παιδί μου, δεν τους άκουσα ποτέ να συζητούν για κάποιο παιδί που έχει κάποιο πρόβλημα μάθησης ή κάτι τέλος πάντων μεθοδολογικό. Συνεχώς μιλάνε για το πως θα πάρουνε περισσότερα χρήματα. Χρήματα, χρήματα, χρήματα, εκδρομές, εκδρομές, εκδρομές, αργίες, αργίες, αργίες. Στο σχολείο της κόρης μου ο δάσκαλος στην επαρχία, ο δάσκαλος παροτρύνει τους μαθητές του να τελειώνουν το εσπευσμένο διαγώνισμα που τους έβαλε, γιατί θέλει να σπείρει. Πόσες ώρες αλήθεια εργάζονται αλήθεια τη ΒΔΟΜΑΔΑ οι εκπαιδευτικοί μας; Το έχετε αναρρωτηθεί αυτό ποτέ κυρία υπουργέ. Πληρώνονται ανάλογα με αυτό που αποδίδουν; Ξέρετε ότι κάθε 10η Σεπτεμβρίου, κατά την ανάληψη των καθηκόντων γραφειοκρατικής κυρίως φύσεως ο λυκειάρχης ή ο γυμνασιάρχης δεν μπορεί να βρει κάποιον καθηγητή που να δεχθεί να αναλάβει κάποιο τομέα μέσα στον επαγγελματικό του χώρο. Αναγκάζεται μετά από πολύωρη σιωπή να ορίσει αρμοδιότητες και υποχρεώσεις στους καθηγητές; Και όταν τις ορίσει, ποιος είδε τον κύριο τάδε και δεν φοβήθηκε... Τι θα κάνετε αλήθεια με τους αποσπασμένους εκπαιδευτικούς που βολοδέρνουν στα ΓΑΚ, στην Ακαδημία Αθηνών (εκεί να δεις τι φαγοπότι και τι ρεμούλα γίνεται, ξεκινώντας από τα ωράρια, τις πληρωμές, τις αναλήψεις ερευνητικών έργων, και τα σχετικά... για ρίξτε καμιά ματιά ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ), παράγοντας μηδενικότατο έργο και αναπαράγοντας συνεχώς την οκνηρία, την ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ ΟΚΝΗΡΙΑ. Με ποιο δικαίωμα κυρία υπουργέ νομοθετείτε ότι ένας εκπαιδευτικός θα επιδοτείται ή θα λείπει από τη δουλειά του για να πάει να κάνει μεταπτυχιακό ή διδακτορικό και να το πληρώνει μάλιστα το ελληνικό κράτος, δηλαδή οι έλληνες πολίτες; Εμένα και όλων εκείνων των δύστυχων εκπαιδευτικών και όλου του κόσμου φυσικά που δεν ανήκουμε στο φαγοπότι του ελληνικού δημοσίου, γιατί δεν μας το πληρώνετε το μεταπτυχιακό και δεν μας καλύπτετε που λείπουμε από τη δουλειά μας; Εμείς δεν είμαστε έλληνες; Μιλάτε για προσόντα. Άφού τόσα χρόνια με τους ωρομίσθιους που τους διορίσατε με κομματικά κριτήρια, γεμίσατε ανεξέλεγκτα τις αίθουσες τουδημοσίου τομέα, τώρα ερχόσαστε και ζητάτε προσόντα. Τη δεκαετία του '60 και του '70 ήταν δυνατόν να μιλάμε για μεταπτυχιακά κ.α. Ηλικιακά είστε κοντά και το γνωρίζετε πολύ καλά αυτό. Πως θα συναγωνιστεί ένας άνθρωπος του '60 έναν νέο που στα 25 του έχει 2 πτυχία γλωσσομάθειας, και ένα μεταπτυχιακό; Εμείς τι θα απογίνουμε κυρία υπουργέ; Συγχύστηκα και σταματώ. Θα τα ξαναπούμε. Μέχρι τότε ρίξτε αν δεν έχετε ρίξει ως τώρα, καμιά ματιά και στον ιδιωτικό τομέα να δείτε το πως εργάζονται εκεί οι εκπαιδευτικοί και τότε να έρθετε να μιλήσετε και για κείνους που δουλεύουν (υποτίθεται) στο δημόσιο τομέα.