• Σχόλιο του χρήστη 'Theodoros Theodorou' | 7 Απριλίου 2010, 12:36

    Κάνεις διαχωρισμό Α.Ε.Ι. – Τ.Ε.Ι., ενώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αυτό που ισχύει είναι Πανεπιστήμια-Πολυτεχνεία και Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα όπου είναι και τα δύο είδη Ιδρυμάτων Α.Ε.Ι. , δηλαδή Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (βλ. Νόμους 1404/1983 , 2817/2000 , 2916/2001 , 3549/2007 , 3685/2008 , 3794/2009 κ.α.). Τους Γιατρούς να μην τους παίρνεις στο στόμα σου Κύριε Απόστολος, άλλο Γιατρός και άλλο Μηχανικός, 10 χρόνια ο ένας και 3-4 χρόνια ο άλλος με πολύ διαφορετικό επίπεδο σπουδών υπέρ του πρώτου αντίστοιχα, αλλά εδώ δεν μιλάμε για Γιατρούς προς Νοσοκόμες αλλά για Μηχανικούς προς Μηχανικούς, αν θες εσύ να ασχοληθείς με την έρευνα περισσότερο και την ανάπτυξη νέων και μη άμεσα εφαρμόσιμων τεχνικών που είναι και ο τομέας σου είσαι ελεύθερος να το κάνεις, άφησε ήσυχους τους Μηχανικούς της Εφαρμογής να κάνουν την Επάγγελμα τους και την επιστήμη τους που την έχουν διδαχθεί πολύ καλύτερα από εσένα αποδεδειγμένα. Απόστολος, τι έχεις να πεις για τους ισότιμους και αντίστοιχους μας των 3ετών και 4ετών Σχολών σε όλο τον κόσμο που τους εγγράφει κανονικότατα το Τ.Ε.Ε. και με αποδείξεις???. Επίσης γνωρίζουμε και εμείς παιδιά που έχουν αποφοιτήσει από Ε.Μ.Π. και Τ.Ε.Ι. και λένε κάτι το διαφορετικό για το επίπεδο δυσκολίας, αλλά δεν είναι μόνο αυτό…Οι Διπλωματούχοι εκτός αυτού έχουν…Διπλούς Τίτλους Σπουδών, Απευθείας Διδακτορικό, μεγαλύτερη μοριοδότηση στο Δημόσιο, Επαγγελματικά Δικαιώματα για πολλές ειδικότητες εκτός αυτών που αναγράφονται στο Δίπλωμα τους…κ.α…για αυτό τον λόγο είναι και 5ετής σχολές που ίσως και να μην τα αξίζουν κάποια από αυτά., να μην λέμε ότι θέλουμε, οπότε όταν λέμε για ισονομία και ισοπολιτεία πρέπει να ισχύει για όλους και όχι μόνο όταν μας συμφέρει ή όταν αναγκαζόμαστε, έτσι για να είμαστε δίκαιοι και αξιοκρατικοί πάντα, όχι όποτε και όταν θέλουμε μόνο και για ότι μας συμφέρει. Τα Επαγγελματικά Δικαιώματα θα πάρει η κάθε ειδικότητα θα εξαρτηθεί από το αναλυτικό περιεχόμενο σπουδών του κάθε τμήματος και του τι παίρνουν όλοι οι Αντίστοιχοι και Ισότιμοι στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα. Επίσης τα Τ.Ε.Ι. είναι Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Επίσης να γνωρίζεις ότι σε όλη την Ευρωπαϊκή Κοινότητα στα Αναγνωρισμένα Ιδιωτικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και σε αρκετά Δημόσια Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα μπορούν εισάγονται χωρίς Εξετάσεις στις σχολές που επιθυμούν με μόνο προσόν το Απολυτήριο Λυκείου ή ΕΠΑΛ χωρίς εξετάσεις και αποφοιτούν στα 3 ή 4 χρόνια και εγγράφονται κανονικότατα στον Επαγγελματικό τους Φορέα και ασκούν την ειδικότητα τους με απεριόριστα Επαγγελματικά Δικαιώματα σε αυτήν, όπως και οι αντίστοιχοί και ισότιμοί μας στην Γερμανία και οι των Τ.Ε.Ι. όταν πάνε εκεί. Επίσης οι Ισότιμοί μας και Αντίστοιχοι των 3ετών και 4ετών Γερμανικών Τ.Ε.Ι. εγγράφονται κανονικότατα στο Τ.Ε.Ε. εδώ και κάποια χρόνια. τα Τ.Ε.Ι. χορηγούν στους αποφοίτους τους Πτυχία Ανώτατης Εκπαίδευσης που αποτελούν τον Πρώτο Ακαδημαϊκό Τίτλο Σπουδών και είναι Ισότιμα με BSc Honours I.S.C.E.D 5A με 240E.C.T.S. και είναι καταταγμένα στην υπόλοιπη Ευρώπη στο επίπεδο 6. Όσον αφορά το επίπεδο των ΤΕΙ ας το κρίνουν οι αξιολογητές της ανώτατης εκπαίδευσης και όχι οι απόφοιτοι Πολυτεχνείων με κόμπλεξ ανωτερότητας, που δεν έχουν καταλάβει ότι ο μόνος λόγος που οι καθηγητές και οι συνάδελφοι τους μιλούν υποτιμητικά για τους μηχανικούς ΤΕΙ είναι γιατί να μην χάσει το μονοπώλιο στην πίττα των έργων η συντεχνία τους. όπως είναι γνωστό τα Τ.Ε.Ι. είναι Α.Ε.Ι. μαζί με τα Πανεπιστήμια και πρέπει να μπούνε στην 6η Κλίμακα και τα δύο είδη Ιδρυμάτων σύμφωνα με τον Νόμο 3549/2007. Τώρα για τα Πολυτεχνία και τις Γεωπονικές εάν τους δοθεί χαρισματικά ο τίτλος του Master είναι άλλη υπόθεση βέβαια μετά από αξιοκρατική και αδιάβλητη έρευνα εάν πράγματι έχουν τα προσόντα για να γίνει αυτό και τότε αυτοί καταταγούν στην 7η Κλίμακα αντί της 6ης. Τα πράγματα είναι απλά όσον αφορά ΑΕΙ(4ετους) Πανεπιστήμια και Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα. Τα λέω ωμά χωρίς να υπεισέλθω σε πολλές λεπτομέρειες. Δηλαδή ΑΕΙ->6. Αυτή είναι η κοινή λογική … Όσο για τα 800 Μόρια και τους ελαχίστους που εισάγονται με τέτοια Μόρια είναι λόγω του ότι έτσι το έθεσε η ίδια η Κυβέρνηση με διάφορους Νόμους και έτσι είναι και το δίκαιο γιατί όλοι έχουν δικαίωμα στην εκπαίδευση, διότι οι περισσότεροι που είναι και η πλειονότητα στην συγκεκριμένη σχολή έχουν ξεπεράσει κατά πολύ την «βάση του 10»… 15500+ Μόρια. Όμως και πάλι αν δεν προσπαθήσουν και κοπιάσουν αρκετά τα παρατάνε και δεν τελειώνουν ποτέ τις Σχολές. Υπάρχουν αναρίθμητες περιπτώσεις που μέσα στις σχολές ξεπέρασαν κατά πολύ τους μαθητές με υψηλότερη βαθμολογία στις εισαγωγικές εξετάσεις, οπότε δεν μπορούμε να βασιστούμε σε γενικότητες πάνω σε αυτό το θέμα αλλά πάνω σε αποδείξεις σε αυτό, μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου για την κάθε περίπτωση ξεχωριστά. Επίσης να μην ξεχνάμε ότι μπορεί κανείς να πάει σε κάποια σχολή, αλλά δεν σημαίνει ότι μπορεί και να βγάλει την συγκεκριμένη σχολή, διότι περνά από εξετάσεις, οι οποίες σε κρίνουν κατάλληλο για την συγκεκριμένη επιστήμη. Αυτός του 19 αν σταματήσει να προσπαθεί τότε είναι πιθανόν να γίνει ο πιο επικίνδυνος. Πρέπει πάνω από όλα να επικρατεί το Δίκαιο και η Λογική Παντού, σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Κοινότητας και όχι μόνον. Ας ελπίσουμε λοιπόν ότι όλα, πλέον, σε αυτήν την κοινωνία θα είναι αξιοκρατικά και δίκαια, για να ζουν όλοι οι άνθρωποι σε μια πλήρως πολιτισμένη και ανθρώπινη κοινωνία.