• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗΣ' | 26 Απριλίου 2010, 18:35

    Η κατηγοριοποίηση των προσόντων (θεωρητικών και πρακτικών γνώσεων που αποκτήθηκαν σε Πολυτεχνείο , Πανεπιστήμιο ή Τει καθώς και στον εργασιακό χώρο) είναι απαραίτητη , όπως αναφέρει ο σχολιαστής ΄΄ από ΚΚ - — Απριλίου 2, 2010 @ 4:11 μμ ΄΄ ,αρκει να βασισθεί σε κάποια βασικά κριτήρια. Η αξιολόγηση αυτή θα πρέπει να διαβαθμίζει σε πρώτη φαση το επίπεδο απόκτησης των βασικών γνώσεων ΑΕΙ ή ΤΕΙ με σαφή διαφορά καθότι η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων εξαρτάται απο το επίπεδο προσφοράς της γνώσης και απο το επίπεδο αποδοχής αυτής. Με λίγα λόγια δεν είναι δυνατόν (παρά τις Αγγλοσαξωνικές οδηγίες μέσα στην Ευρωπαική Κοινότητα)το επίπεδο γνώσεων στα Πολυτεχνεία να συγκρίνεται με αυτό των ΤΕΙ ( κατα το μεγαλύτερο ποσοστό στα ΤΕΙ εισέρχονται σπουδαστές με επιπεδο βασικών γνωσεων λυκείου 12-13 ). Απο εμπειρία πέντε και πλέον ετών ως διδάσκων στα ΤΕΙ μόνο το 20 % των σπουδαστών έχει κάποιες βάσεις για να μπορεί να ανταπεξέλθει έστω και στο επίπεδο μάθησης που προσφέρουν τα ΤΕΙ.