• Σχόλιο του χρήστη 'Μητσός Βασίλειος' | 25 Νοεμβρίου 2009, 23:56

    1.Στελέχη που έχουν καταδικαστεί από δικαστήρια (όπως για παράδειγμα ο δ/ντής εκπ/σης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στο Νομό Χίου) να τίθενται άμεσα σε διαθεσιμότητα και να χάνουν το δικαίωμα να είναι υποψήφιοι για στελέχη της εκπαίδευσης. Αυτό είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την εδραίωση της διαφάνειας, της νομιμότητας και της αξιοκρατίας. 2.Η μοριοδότηση της συνέντευξης πρέπει να περιοριστεί αλλά όχι να καταργηθεί. Η βαθμολογία όμως που προκύπτει από την συνέντευξη πρέπει να είναι πλήρως τεκμηριωμένη και με σαφήνεια και πληρότητα καταγεγραμμένη στα πρακτικά προκειμένου να μπορεί να ελεγχθεί αυτή από τα διοικητικά δικαστήρια. 3.Η υπηρεσία σε διοικητικές θέσεις της δημόσιας εκπαίδευσης (π.χ. υπεύθυνοι σχολικών δραστηριοτήτων, διευθυντές γραφείων κλπ.) πρέπει να μοριοδοτείται όχι όμως και η αντίστοιχη υπηρεσία στην ιδιωτική εκπαίδευση, διότι στην ιδιωτική εκπαίδευση είναι υποβαθμισμένη η παιδαγωγική συνιστώσα και υπάρχει μεγάλος κίνδυνος αυτό να μεταφερθεί και στην δημόσια παιδεία. Αυτό όμως θα ήταν καταστροφικό για την παιδεία η οποία πρέπει να βοηθάει τα άτομα να γίνουν συνειδητοί πολίτες και όχι απλά ικανοί επαγκελματίες άσχετα από το επίπεδο της κοινωνικής τους ωριμότητας. 4.Τα διδακτορικά και τα μεταπτυχιακά πρέπει να μοριοδοτούνται αλλά όχι υπέρμετρα διότι το διδακτορικό ή το μεταπτυχιακό δεν συνεπάγεται απαραίτητα και διοικητικές ικανότητες.