• Σχόλιο του χρήστη 'Dimitris Matsakis' | 17 Μαΐου 2010, 17:49

    Αγαπητοί Κύριοι/Κυρίες, κάθε πρωτοβουλία ενός Δημόσιου φορέα και ιδίως όταν έχει σχέση με τον σχεδιασμό και την οργάνωση δράσεων και δραστηριοτήτων όπως η συγκρότηση ενός Πλαισίου Προσόντων κ.τ.λ είναι κάτι θετικό εκ των προτέρων. Και επί 30 χρόνια στην Ελλάδα είτε ο Δημόσιος φορέας στερείτο πρωτοβουλιών είτε οι πρωτοβουλίες αυτές ήταν για τα μάτια του κόσμου - και κυρίως υπέρ των "ημετέρων" των κυβερνώντων κομμάτων. Όσον αφορά το συγκεκριμένο πλαίσιο, έχοντας ζήσει, εργασθεί, και ταξιδεύσει σε πολλές χώρες, και μετά απο αρκετή τριβή και με την εκπαίδευση, δια βίου και μη αλλά και με την επαγγελματική ενασχόληση σε διάφορα αντικείμενα, θεωρώ ότι: Η παρούσα πρόταση συγκρότησης Πλαισίου Προσόντων δεν παρέχει κάτι ουσιαστικό  κατ'εμέ αφού εμπίπτει στην κατηγορία  σχεδίων που όσο καλά και να ακούγονται, η πρακτική τους σημασία είναι φτωχή και η υλοποίηση και χρησιμοποίησή τους ιδιαίτερα δύσκολες. Επίσης, αυτή η προσπάθεια είναι μια ακόμα από τις πάρα πολλές οι οποίες δεν στοχεύουν στην ουσία του Προβλήματος της Παιδείας στην χώρα μας, δηλαδή το πώς να βελτιωθεί η Δημόσια Εκπαίδευση, να παταχθεί η παραπαιδεία, να έχουμε καλύτερα σχολεία και πανεπιστήμια, και να υπάρχει σχέση μεταξύ της Ανώτατης Εκπαίδευσης και της αγοράς, η οποία είναι το μείζον θέμα και η απόλυτη προτεραιότητα. Ας μην ξεχνάμε και το αιωνίως μικροσκοπικό ποσοστό της παιδείας στον προυπολογισμό, και ας σκεφτούμε και το ότι οι χώρες οι οποίες έχουν αναπτύξει την Δια Βίου Μάθηση σωστά, έχουν πρώτα αναπτύξει και ένα ολοκληρωμένο και βιώσιμο σύστημα εθνικής παιδείας και εκπαίδευσης, αλλιώτικα δεν έχει νόημα, και μάλιστα είναι και σπατάλη και χρόνου και χρήματος... Με εκτίμηση, Δ.Μ