• Σχόλιο του χρήστη 'mtz' | 26 Νοεμβρίου 2009, 01:26

    Η ελλιπής επιμόρφωση, Αλήθεια πότε για πρώτη φορά ήρθατε στην εξουσία; Τώρα ανακαλύψατε ότι δεν γίνεται επιμόρφωση; Και αν το ξέρατε γιατί μένατε μαζί με αυτούς που κρατάνε τους εκπαιδευτικούς μακριά από την επιμόρφωση; Γιατί δεν τους καταγγέλλατε και να σηκωθείτε να φύγετε; Είναι γλυκιά η καρέκλα! η αναξιοκρατία και η έλλειψη κριτηρίων στην αξιολόγηση και στις κρίσεις των στελεχών της εκπαίδευσης Είμαι στέλεχος της Εκπαίδευσης από το 1997. Ειλικρινά, με πιο δικαίωμα με χαρακτηρίζεται ανάξιο; Τρεις κρίσεις πέρασα με τα κριτήρια διαφορετικών κυβερνήσεων, κριτήρια που τα προσάρμοζαν στα μέτρα των δικών τους παιδιών τα δυο κόμματα εξουσίας και τα πήγα μια χαρά. Εκτός κι αν οι υπουργοί της ΝΔ αλλά και του ΠΑΣΟΚ ήταν βλάκες. Πέστε το ευθέως. Κάντε την καταγγελία και αποχωρήστε από το ΠΑΣΟΚ! έχει οδηγήσει στην αποδόμηση του συστήματος και στην έλλειψη εκτίμησης και εμπιστοσύνης των στελεχών. Οι διαρκής προσπάθεια των κυβερνήσεών σας (δικές σας και της ΝΔ), να βάλουν στο στελεχιακό δυναμικό δικούς τους, έχει αποδομήση το σύστημα και έχει οδηγήσει στην έλλειψη εκτίμησης και εμπιστοσύνης των στελεχών. Σας τα είπε ο συνήγορος του πολίτη την πρώτη μέρα. Δεν είσαστε εκεί; Δεν ακούγατε; Έχετε σχολικούς συμβούλους (επιστήμονες), που πάνε για τέταρτη (4η) θητεία! Θα τους βάλετε πάλι στο τσουβάλι της κρίσης; Δεν θα ντραπείτε; Είναι επιτακτική ανάγκη να θεσπιστεί ένα διαφανές και αξιοκρατικό σύστημα κρίσης και επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης, Αυτό είναι η πρώτη σας προτεραιότητα λοιπόν; Στο επίκεντρο ο έλεγχος των ΠΥΣΠΕ και των ΠΥΣΔΕ; Είναι αυτό που εξασφαλίζει ψήφους στο κόμμα και την παράταξη; Το κάνετε χωρίς ντροπή; που θα στηρίζεται σε συγκεκριμένα κριτήρια και αρχές, Τα μέχρι τώρα νομοσχέδια δεν είχαν συγκεκριμένα κριτήρια και αρχές; Είστε σίγουρη ότι δεν θα έχετε τα ίδια περίπου κριτήρια με μια διαφορετική ίσως κατανομή των μορίων και με το πρόσχημα αυτό θα επισπεύσετε τις κρίσεις; Πόσο διαφορετική θα είστε από την κ. Γιαννάκου; ώστε να δοθεί οριστικό και αμετάκλητο τέλος στις γνωστές παθογένειες του συστήματος, που ταλανίζουν την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς. Τι σας κάνει να πιστεύετε ότι ο καινούργιος ΥΠΕΠΘ θα κρατήσει τον δικό σας νόμο; Ο κ. Ευθυμίου άλλαξε νόμο του ΠΑΣΟΚ για να βάλει τους δικούς του! Η παθογένεια του συστήματος είστε εσείς (μη το πάρετε προσωπικά) που δεν το αφήνετε να ισορροπήσει. Κάθε φορά και του αλλάζετε τα φώτα. Σας λείπει η αλλαγή του μαγειρέματος στον εκλογικό νόμο και ξεσπάτε στη δημόσια εκπαίδευση. Μαγκιά θα ήταν να μην πειράξετε το νόμο. Να τον κρατήσετε, έτσι όπως είναι και να αλλάξετε ένα δυο σημεία. Να σηματοδοτήσετε τη συνέχεια. Να μη συνεχίσετε την κόντρα, την βεντέτα με τη ΝΔ. Κριτήρια επιλογής Τα κριτήρια πρέπει να είναι αντικειμενικά και μετρήσιμα και να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης που κάθε φορά προκηρύσσεται ως προς τη γνώση και την εμπειρία. Είστε σίγουρη ότι δε θα έχετε τη συνέντευξη; Χωρίς συνέντευξη είστε σίγουρη ότι θα έχετε κάνει το σωστό; Μη λέτε λοιπόν πράγματα που ούτε γίνονται ούτε θα θέλαμε να γίνουν. Βάση για την πρότασή μας θα αποτελέσουν και οι προτάσεις ειδικών επιστημόνων, συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών ( ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ΟΙΕΛΕ) καθώς και των πολιτών που θα πάρουν μέρος στη διαβούλευση. Αλήθεια πόσο κοντά λέτε να είναι οι απόψεις των ειδικών επιστημών και των συνδικαλιστών; Δε μάθατε ούτε ακούσατε πως τα μοιράζουν οι δικοί σας με τους προηγούμενους; 60-40 το λένε (καμαρώνουν κιόλας) και το κάνουν! Εμείς (απλοί καθημερινοί άνθρωποι) το ξέρουμε, το κουβεντιάζουμε μεταξύ μας κι εσείς δεν ακούσατε τίποτε; Η δουλειά σας είναι να τα ξέρετε αυτά. Είμαι σίγουρος όμως ότι τα ξέρετε! Με στενοχωρεί το γεγονός ότι δεν κάνετε κάτι παρά υποκύπτετε. Ίσως είναι αυτό που σας κρατά στη εξουσία… Όμως δεν έχετε πρόταση, δεν έχετε σχέδιο; Εσείς άλλα λέγατε προεκλογικά. Κατηγορούσατε τη ΝΔ ότι είναι χωρίς σχέδιο (και δεν είχατε άδικο) και τώρα είστε εσείς έτσι; Σας άκουσα ο ίδιος να λέτε ότι έχετε ολοκληρωμένο σχέδιο και προτάσεις. Όμως άνθρακας ο θησαυρός! Περιμένετε σχηματίσετε σχέδιο από τη διαβούλευση; Πάντως θα είχε ενδιαφέρον να μας πείτε τα άρθρα που θα είναι συνέπεια της διαβούλευσης. Ειδικά προγράμματα επιμόρφωσης στελεχών της εκπαίδευσης. * Τα στελέχη της εκπαίδευσης, που θα επιλεγούν, θα επιμορφωθούν σε θέματα αντίστοιχα με τις απαιτήσεις της θέσης που πρόκειται να καλύψουν σε ειδικά προγράμματα τα οποία θα λειτουργούν είτε σε συνεργασία με την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης είτε με αντίστοιχα Τμήματα Πανεπιστημίων, είτε με τους υφιστάμενους φορείς επιμόρφωσης. Θα τους έχετε κάνει στελέχη. Στη συνέχεια θα τους επιμορφώσετε. Σωστά! Και όσοι δεν πάνε; Θα τους διώξετε; Θα τους υποβιβάσετε; Το έχετε σκεφτεί ή θα δούμε; Να ξέρατε πόσοι λέμε ότι αν κρατήσετε αυτά που λέτε θα σας ψηφίσουμε την επομένη φορά… Όμως δεν το βλέπω. Μάλλον λόγια και παχιές κουβέντες είστε. * Όσοι ολοκληρώνουν με επιτυχία τον κύκλο σπουδών θα λαμβάνουν πιστοποιητικό διοικητικής επάρκειας, το οποίο θα αποτελεί μια από τις προϋποθέσεις για τη συμμετοχή στη διαδικασία επιλογής των στελεχών της εκπαίδευσης. Πως στο κόρακα θα γυρίσετε το χρόνο πίσω δεν μπορώ να το καταλάβω. Παραπάνω είπατε ότι αυτοί που θα επιλεγούν, θα επιμορφωθούν. Τώρα λέτε το πιστοποιητικό θα αποτελεί προϋπόθεση για τη συμμετοχή. Πως γίνετε; Εκτός και αν εννοείτε ότι σε μια άλλη κρίση, που θα έρθει μια άλλη υπουργός και δεν θα αλλάξει το νόμο σας θα… Το ίδιο έλεγε και η κ. Γιαννάκου, «θα δώσετε τώρα εξετάσεις και θα είστε στελέχη και θα … θα… θα…» Κυρία Υπουργέ, Δεν μας πείθετε για τις καλές σας προθέσεις. Έχουν δει πολλά τα μάτια μας όλα αυτά τα χρόνια. Απλά μας ξεγελάτε και το ξέρουμε. Μην είστε υπερήφανη για την κατάντια αυτή (του λαού σας εννοώ) που μας σύρατε! Προσπαθήστε να παίξετε το ρόλο σας και αυτός είναι του ΗΓΕΤΗ. Πιστέψτε στο εαυτό σας και δείξτε το! Με εκτίμηση mtz