• Σχόλιο του χρήστη 'Μανώλης Δεσποτίδης' | 6 Ιουλίου 2010, 17:00

    Βασικός στόχος του νομοσχεδίου θα πρέπει να είναι η δια βίου μάθηση των ίδιων των εκπαιδευτικών. Ο κόσμος επιθυμεί αλλά απαιτεί ταυτόχρονα, αυτοί που παίρνουν στα χέρια τους τα ίδια τους τα παιδιά αλλά και την τύχη και το επίπεδο της αυριανής κοινωνίας, να μορφώνονται συνεχώς. Ερωτώ λοιπόν πώς θα επιτευχθεί αυτό όταν το κράτος, δια του υπουργείου δια βίου μάθησης, απαγορεύει τις εκπαιδευτικές άδειες στους εκπαιδευτικούς. Θεωρείται ότι ένας 40άρης ή και μεγαλύτερης ηλικίας δάσκαλος, που κλέβει χρόνο από την οικογένειά του για να κάνει ένα μεταπτυχιακό, για να είναι πληρέστερος και να μπορεί να πατάει με σταθερότερα βήματα μέσα στην σχολική αίθουσα, ότι το κάνει για να περάσει την ώρα του; Γιατί το υπουργείο δια βίου μάθησης του στερεί, απαγορεύοντας την καθιερωμένη για δεκαετίες εκπαιδευτική άδεια, τη δια βίου μάθησή του; Θα ρωτήσετε βέβαια το μεταπτυχιακό είναι δια βίου μάθηση; Όχι ασφαλώς αλλά δείχνει τον πόθο να συνεχίσει κάποιος τις σπουδές του και να δημιουργήσει νέα σκαλοπάτια και νέους ορίζοντες στη συνεχή μόρφωση. Αν για το κράτος η παιδεία αποτελεί στόχο προτεραιότητας τότε δεν πρέπει να απαγορεύει στους λειτουργούς του να μαθαίνουν γιατί τότε δε μαθαίνουν και οι υπόλοιποι. Μανώλης Δεσποτίδης Δάσκαλος, διευθυντής δημοτικού σχολείου Από τα λίγα που οικειοθελώς ασπάστηκε Την αυτοαξιολόγηση αλλά μάλλον αναγκαστικώς Θα την εγκαταλείψει. Ευχαριστώ