• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΛΕΧΑΝΔΡΟΣ' | 6 Ιουλίου 2010, 21:18

    Η αξιολόγηση της επάρκειας του εκπαιδευτή ενηλίκων δεν μπορεί να νοηθεί δίχως την αναγνώριση τυπικών προσόντων. Χρειάζεται η αναζήτηση πτυχίων και μεταπτυχιακών πάνω στο γνωστικό αυτό αντικείμενο. Εάν δε λάβουμε υπόψη τα τυπικά προσόντα πιθανότητα δε θα μιλάμε για διάφανα νερά στην εκπαίδευση ενηλίκων. Το Υπουργείο στα νέα του αυτά βήματα θα πρέπει να αξιοποιήσει τους ειδικούς εκείνους που έχουν τα τυπικά προσόντα καταρχάς. Αυτό το κομμάτι είναι ιδιαίτερα σημαντικό διότι στην εκπαίδευση ενηλίκων σήμερα στην Ελλάδα βλέπουμε να ασχολούνται με τον κλάδο αυτό και μάλιστα ως οι σοφοί του κλάδου άνθρωποι που ουδεμία σχέση έχουν με αυτόν τον χώρο ως προς τα τυπικά τους προσόντα. Σήμερα με όποιον και να μιλήσεις επικαλείται την εκπαίδευση ενηλίκων και ασ μην έχει καμία σχέση με αυτήν ακαδημαϊκά. Όλοι επιλέγουν να αντλούν και από αυτό το πεδίο διατειρώντας φυσικά την κύρια δραστηριότητά τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι πραγματικά ειδικοί του χώρου να μη τους παρέχεται δυνατότητα να ασχοληθούν με αυτό το οποίο σπούδασαν. Στο πλαίσιο άλλωστε και του Υπ.Εσωτερικών όπου μοριοδοτεί τα τυπικά προσόντα δεν θα ήταν δίκαιο εδώ να μην ακολουθήσετε αυτή τη διαδικασία. ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ Ως ΕΠΙΚΥΡΙΑΡΧΟ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΗ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ. ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΤΟΥΣ 40+ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΔΕ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΑΠΛΩΣ ΓΕΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΝΕΝΕΡΓΟΙ