• Σχόλιο του χρήστη 'Αθανάσιος Βασιλάκης' | 7 Ιουλίου 2010, 20:47

    Ο βασικός σκοπός το σχεδίου νόμου πρέπει να είναι ο προσδιορισμός των παραγόντων εκείνων που επηρεάζουν την απόδοση των Ελληνικών δημόσιων υπηρεσιών ως αποτέλεσμα της δια βίου εκπαίδευσης. Οι επιμέρους στόχοι είναι οι ακόλουθοι: • Να συγκρίνει διαφορετικές θεωρίες και διεθνείς πρακτικές, αναδεικνύοντας τις καταλληλότερες θεωρίες ή τις καταλληλότερες πρακτικές εφαρμογές, ώστε να υποστηριχθεί η επιλογή και ο μετασχηματισμός ενός πλαισίου ή o συγκερασμός περισσοτέρων του ενός για τα εκπαιδευτικά προγράμματα των δημόσιων οργανισμών δια βίου εκπαίδευσης, που να οδηγούν στην βελτίωση της απόδοσης των Ελληνικών δημοσίων υπηρεσιών. • Να αξιολογήσει την πρόοδο που θα έχει σημειωθεί όσον αφορά την εκπόνηση συνεκτικού πλαισίου δεικτών και επιπέδων αναφοράς για την περαιτέρω επιδίωξη των στόχων της Λισσαβόνας στον τομέα της εκπαίδευσης και της κατάρτισης, περιλαμβανομένης επανεξέτασης της καταλληλότητας των υφιστάμενων δεικτών που χρησιμοποιούνται για την παρακολούθηση της προόδου . • Η ανωτέρω συγκριτική αξιολόγηση να αναδεικνύει παράλληλα τους περισσότερο χρησιμοποιημένους κοινούς δείκτες μέτρησης απόδοσης με σκοπό να μπορούν να ενσωματωθούν σε οποιοδήποτε επιλεγμένο ή μετασχηματισμένο πλαίσιο για τους Ελληνικούς δημόσιους οργανισμούς δια βίου εκπαίδευσης. • Να επιλεγεί και να μετασχηματιστεί σε ένα ολοκληρωμένο και περιεκτικό πλαίσιο για την μέτρηση απόδοσης των δημοσίων υπηρεσιών που συμμετέχουν στη δια βίου εκπαίδευση, το οποίο να είναι θεωρητικά θεμελιωμένο από τη σχετική βιβλιογραφία καθώς και εμπειρικά τεκμηριωμένο από τη διεθνή πρακτική. • Να πραγματοποιηθεί μία μελέτη περίπτωσης (Case Study) σε ένα δημόσιο οργανισμό δια βίου εκπαίδευσης ως βάση επιλογής και μετασχηματισμού του θεωρητικού πλαισίου της Στοχοζυγισμένης Κάρτας Βαθμολογίας. Η προστιθέμενη αξία του μετασχηματισμένου πλαισίου μπορεί να λειτουργήσει γενικότερα και ως μέθοδος μέτρησης απόδοσης για τους δημόσιους οργανισμούς δια βίου εκπαίδευσης. • Να καλύψει το εμπειρικό κενό, που υπάρχει για την μέτρηση της απόδοσης της δια βίου εκπαίδευσης στις Ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες με τη διενέργεια δύο διαφορετικών ερευνών πεδίου σε ομάδα πληθυσμού των καταρτιζομένων δημοσίων υπαλλήλων και στην ομάδα πληθυσμού των άμεσα προϊσταμένων τους, ώστε να ελεγχθούν εμπειρικά οι παράγοντες εκείνοι που οδηγούν σε μία επιτυχημένη εφαρμογή. • Τέλος, για την ολοκλήρωση της ερευνητικής διαδικασίας, απαιτείται η γενίκευση των ευρημάτων. Αθανάσιος Βασιλάκης, Εφοριακός (Εκπαιδευτής Ενηλίκων, Αξιολογητής, Εμπειρογνώμονας)