• Σχόλιο του χρήστη 'Αθανάσιος Βασιλάκης' | 7 Ιουλίου 2010, 20:53

    Το παρόν νομοθέτημα θα συνεισφέρει στην κάλυψη του εμπειρικού κενού με: • Την προστιθέμενη αξία ενός επιλεγμένου μετασχηματισμένου πλαισίου (π.χ. της Στόχο-ζυγισμένης Κάρτας Βαθμολογίας) ως μέθοδος μέτρησης απόδοσης για τους δημόσιους οργανισμούς δια βίου εκπαίδευσης. • Τη διενέργεια δύο διαφορετικών ερευνών πεδίου σε ομάδα πληθυσμού των καταρτιζομένων δημοσίων υπαλλήλων και στην ομάδα πληθυσμού των άμεσα προϊσταμένων τους, και εμπειρικό έλεγχο των παραγόντων εκείνων που οδηγούν σε μία επιτυχημένη εφαρμογή για την μέτρηση της απόδοσης της δια βίου εκπαίδευσης στις Ελληνικές δημόσιες υπηρεσίες. • Την επαλήθευση ή απόρριψη των ερευνητικών υποθέσεων και τη γενίκευση των ευρημάτων. Υπάρχουν, όμως, δύο θέματα, που θα πρέπει να εξετασθούν: (1) Η καταγραφή των περιορισμών και των ορίων της περιφερειακής και τοπικής αυτοδιοίκησης και (2) Η οριοθέτηση της περιφερειακής και τοπικής αυτοδιοίκησης με τους περιορισμούς. Οι περιορισμοί οριοθετούν το σχέδιο νόμου με βάση: • τη διακλαδική φύση της Έρευνας (διαφορετικά τμήματα δημόσιων υπηρεσιών που συμμετέχουν στην δια βίου εκπαίδευση) • τη σταθερότητα των μετρήσεων σε συγκεκριμένο έτος για το 2010 • τη φύση της υφιστάμενης κατάστασης ως περισσότερο επιβεβαιωτική (Confirmatory) και λιγότερο διερευνητική και • τη μεθοδολογία του διπλού πληροφοριοδότη (καταρτιζομένου δημόσιου υπαλλήλου και άμεσα προϊσταμένου). Αθανάσιος Βασιλάκης, Εφοριακός (Εκπαιδευτής Ενηλίκων, Αξιολογητής, Εμπειρογνώμονας)