• Σχόλιο του χρήστη 'ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ' | 8 Ιουλίου 2010, 00:20

    1. Να έχει συμπεριλάβει στις δημοσιεύσεις του (εννοείται σε σοβαρά περιοδικά) παιδαγωγικούς δείκτες και να αξιολογηθούν οι δημοσιευσεις του σε έγκυρα περιοδικά 2. Φαίνεται να υπάρχει μια υποστασιακή ανάγκη να θεωρούμε τον εκπαιδευτή ενηλίκων ως μια ιδιαίτερη επιστημονική οντότητα. Θεωρώ ότι ο εκπαιδευτής ενηλίκων πρέπει απλά να είναι ένας ποραγματικά καλός επιστήμονας με βασικές παιδαγωγικές και διδακτικές αρχές που να μην παραμένει σε λεκτικά νεφελώματα αλλά να πρακτικοπιιεί τη διδασκαλία του με αυθεντικά προβλήματα -παραδείγματα που θα συναντήσει ο εκπαιδευόμενος.Η εικόνα που μας παρουσιάζεται είναι εξαδινεκευμένη και μου προκαλεί προβληματισμούς για το τι πράγματι θέλει να υλοποιήσει αυτο το νομοσχέδιο. 3. Στην διεθνή βιβλιογραφία υπάρχουν π.χ. δείκτες συγκεκριμμένοι για τις αρχές της δια βίου καθώς και κείμενα της κοινότητας (π.χ. . Απόφαση αριθ. 1720/2006/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 15ης Νοεμβρίου 2006 ,όπου π.χ. αναφέρεται ότι το πρόγραμμα έχει τους ακόλουθους ειδικούς στόχους που αφορούν τη διά βίου μάθηση στην Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ): • συμβολή στην ανάπτυξη ποιοτικής διά βίου μάθησης και στην προώθηση των υψηλών επιδόσεων, της καινοτομίας και της ευρωπαϊκής διάστασης στα εφαρμοζόμενα συστήματα και πρακτικές • στήριξη της πραγμάτωσης του ευρωπαϊκού χώρου της δια βίου μάθησης • συνδρομή στη βελτίωση της ποιότητας, της ελκυστικότητας και της διαθεσιμότητας των ευκαιριών για διά βίου μάθηση • ενίσχυση της συμβολής της διά βίου μάθησης στην κοινωνική συνοχή, στην ενεργό άσκηση της ιδιότητας του πολίτη, στον διαπολιτισμικό διάλογο, στην ισότητα των φύλων και στην προσωπική ολοκλήρωση του ατόμου • συνδρομή στην προώθηση της δημιουργικότητας, της ανταγωνιστικότητας, της απασχολησιμότητας και της επιχειρηματικότητας ) Αν επιλέξετε και πάλι "θεωρητικούς" τότε μου είναι πράγματι δύσκολο πως θα υλοποιήσετε τα παραπάνω