• Σχόλιο του χρήστη 'Βαγάκης Π.' | 8 Ιουλίου 2010, 21:14

    Στην αρχιτεκτονική της δια βίου μάθησης θα πρέπει τα ΚΕΣΥΠ ( ΚΕΝΤΡΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ) να έχουν να έχουν αναβαθμισμένο ρόλο που θα περιλαμβάνει εάν όχι την προσχολική ηλικία , οπωσδήποτε την δημοτική εκπαίδευση . Εφόσον η Συμβουλευτική ξεκινάει από την στιγμή που το παΐδι έρχεται σε επικοινωνία με κάποιο άλλο άτομο, δηλ ανεπίσημα πολύ πριν την προσχολική ζωή. Επίσημα , με συστηματικό τρόπο ,θεωρώ ,ότι πρέπει να ξεκινάει εάν όχι από την προσχολική ηλικία, θα πρέπει να ξεκινάει από το δημοτικό , με συστηματικό τρόπο. Το Κ.Ε.Σ.Υ.Π α κόμη θα πρέπει να έχει ενεργό ρόλο να διδάξει και να διδαχτεί είτε σε μεμονωμένα άτομα είτε σε ομάδες συμβουλευόμενων. Ο Αναβαθμισμένος ρόλος του Κ.Ε.Σ.Υ.Π απαιτεί ενίσχυση τόσο σε ανθρώπινο κεφάλαιο, όσο και σε υλικοτεχνική υποδομή και φυσικά να αλλάξει ό τρόπος διοίκησης και οργάνωσης του ( προϊστάμενος, σφραγίδα συμβούλιο). Τέλος όπως όλοι οι φορείς θα πρέπει να έχει την αμέριστη συμπαράσταση της πολιτείας όσο και της κοινωνίας , καθώς και τον έλεγχο στην παραγωγή έργου.