• Σχόλιο του χρήστη 'Nancy SKID ROW' | 21 Ιουλίου 2010, 15:27

    Βασικά συμφωνώ με την ιδέα ισοσταθμισης των προσοντων συμφωνα με τα Ευρωπαικά δεδομένα.Βέβαια το κείμενο είναι ασαφές, εφόσον δεν δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα για τη φύση των προσόντων αυτών. Πέραν αυτού,ως αποφοιτήσασα λυκείου το παρόν ετος, θα ηθελα να προτείνω να ληφθουν πιο ουσιαστικα μετρα.Εφοσον το εκπαιδευτκο συστημα πασχει δυστυχως σε μεγαλο βαθμο, δεν ειναι εφικτη η απόκτηση των απαιτούμενων προσόντων από εμάς τους νέους. Σαφως και δεν αναφερομαι στις εγκυκλοπαιδικες γνωσεις που ετσι και αλλιως προσλαμβανονται-δυστυχώς οχι βιωματικά,αλλα με το σύστημα της "παπαγαλίας"-αλλα σε αλλα πιο σημαντικα εφόδια,εφοδια χρήσιμα για τη μετέπειτα ζωη και εργασία.Για παράδειγμα πιστεύετε οτι η κριτικη ικανότητα των μαθητών καλλιεργείται επαρκώς στα πλαισια του μαθήματος;Λάβαμε ως μαθητες ορθή πολιτική και κοινωνική αγωγή ωστε να ενεργοποιηθούμε ως πολιτες και να κρταμε τη ζωη μας στα χερια μας; Δυστυχως εχουμε φτασει σε ενα σημείο να ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ. Εστω οτι πραγματοποιηθούν οι στόχοι αυτοί,θα επικρατήσει αξιοκρατία;Θα αναγνωρίζονται πραγματικα τα προσόντα-τα οποία μαλιστα δεν διευκρινιζονται;Επιτρέψτε μου να ειμαι σκεπτικιστικη ως προς αυτο. Σας παρακαλω,αν θελετε να βοηθησετε πραγματικα τη νεα γενια,εφοσον ολα ειναι θεμα παιδειας,καντε κατι ουσιαστικο για την σωστη προετοιμασια των μελλοντικων εργαζομενων,αλλα πανω απο ολα ανθρωπων.