4. Συμφωνείτε με τους στόχους που έχουν τεθεί για το ΕΠΠ; Αν όχι, ποιες είναι οι αντιρρήσεις ή ενστάσεις σας;

  • 3 Σεπτεμβρίου 2010, 19:10 | ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ

    Αγαπητοί κ.κ.
    την ώρα που δημοσιεύεται το σχέδιο νόμου για την δια βίου μάθηση διαβάστε και το ακόλουθο.
    Σας γράφω για να σας αναφέρω μια αδικία που υφίσταται στο χώρο της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Σύμφωνα με νόμο του 1985 όποιος έχει κάρτα ανεργίας δεν μπορεί να σπουδάζει και θα πρέπει να διαλέξει τι από τα δύο επιθυμεί. Δεν γνωρίζω κατά πόσο είναι δίκαιο αυτό αλλά πιστεύω ότι επειδή όταν ψηφίστηκε ο νόμος αυτός δεν υπήρχαν τα ΙΕΚ θα πρέπει να υπάρξει μία εξαίρεση (όπως ισχύει και για τα εσπερινά σχολεία) καθώς οι περισσότεροι σπουδαστές των ΙΕΚ είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας(30-35 ετών) και προσπαθούν να βρούν μία επαγγελματική διέξοδο. Έχουν επιλέξει όλοι να ασχοληθούν με την φοίτηση στο ΙΕΚ προκειμένου να καταφέρουν να αποκτήσουν επαγγελματικά προσόντα για διεκδικήσουν μία εργασία. Έιναι λάθος πιστεύω να τους οδηγήσει η πολιτεία-λόγω ενός απαρχαιωμένου νόμου- εκτός σπουδών και κατά συνέπεια εκτός δουλειάς τότε γιατί μιλάμε για δια βίου εκπαίδευση?
    Ο νόμος για τον οποίο σας κάνω λόγο είναι ο 1545/1985 άρθρο 3 παράγραφος γ΄.
    Είναι δυνατόν να μας εξαναγκάζουν σε ανεργία για τα επόμενα 2 χρόνια!Το ζητούμενο δεν είναι κανενός είδους επίδομα αλλά μόνο η θεώρηση της κάρτας μας.
    Επιτέλους δεν ζητάμε ελεημοσύνη αλλά στοιχειώδη λογική,ειδικά για την παρά πολύ δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε!!!

    ΜΕ ΤΙΜΗ
    ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

  • 21 Ιουλίου 2010, 15:27 | Nancy SKID ROW

    Βασικά συμφωνώ με την ιδέα ισοσταθμισης των προσοντων συμφωνα με τα Ευρωπαικά δεδομένα.Βέβαια το κείμενο είναι ασαφές, εφόσον δεν δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα για τη φύση των προσόντων αυτών.
    Πέραν αυτού,ως αποφοιτήσασα λυκείου το παρόν ετος, θα ηθελα να προτείνω να ληφθουν πιο ουσιαστικα μετρα.Εφοσον το εκπαιδευτκο συστημα πασχει δυστυχως σε μεγαλο βαθμο, δεν ειναι εφικτη η απόκτηση των απαιτούμενων προσόντων από εμάς τους νέους.
    Σαφως και δεν αναφερομαι στις εγκυκλοπαιδικες γνωσεις που ετσι και αλλιως προσλαμβανονται-δυστυχώς οχι βιωματικά,αλλα με το σύστημα της «παπαγαλίας»-αλλα σε αλλα πιο σημαντικα εφόδια,εφοδια χρήσιμα για τη μετέπειτα ζωη και εργασία.Για παράδειγμα πιστεύετε οτι η κριτικη ικανότητα των μαθητών καλλιεργείται επαρκώς στα πλαισια του μαθήματος;Λάβαμε ως μαθητες ορθή πολιτική και κοινωνική αγωγή ωστε να ενεργοποιηθούμε ως πολιτες και να κρταμε τη ζωη μας στα χερια μας;
    Δυστυχως εχουμε φτασει σε ενα σημείο να ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΕΜΑΣ.
    Εστω οτι πραγματοποιηθούν οι στόχοι αυτοί,θα επικρατήσει αξιοκρατία;Θα αναγνωρίζονται πραγματικα τα προσόντα-τα οποία μαλιστα δεν διευκρινιζονται;Επιτρέψτε μου να ειμαι σκεπτικιστικη ως προς αυτο.
    Σας παρακαλω,αν θελετε να βοηθησετε πραγματικα τη νεα γενια,εφοσον ολα ειναι θεμα παιδειας,καντε κατι ουσιαστικο για την σωστη προετοιμασια των μελλοντικων εργαζομενων,αλλα πανω απο ολα ανθρωπων.

  • 29 Ιουνίου 2010, 16:06 | ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ

    Στείλτε εσείς κοσμάκη στην Ψέριμμο, για 150 Ευρώ το μήνα (αναπληρωτές μειωμένου αυτοσεβασμου, ουπς ωραρίου, ήθελα να πω) και ελάτε να μιλήσουμε από τις κλιματιζόμενες γταφειάρες μας με τα έπιπλα «Δια χειρός», για τις χάντρες που θα δώσουμε στους ιθαγενείς…

  • 10 Μαΐου 2010, 08:48 | X K

    @ funalR
    Αυτή είναι η νοοτροπία σας. Είστε φασιστοειδή. Ο μόνος τρόπος για να αντιμετωπιστείτε εσείς είναι ο ίδιος με τον τρόπο τον οποίο αντιδράτε.

  • 4 Μαΐου 2010, 10:26 | funalR

    Προς κύριο θεοδωρο θεοδώρου.
    Ποια ειναι η εθνικότητα σου κύριε και αν ψηφίζεις σαν Ελληνας.
    Αν εισαι κύπριος να πας να διαβουλευτείς με την Κυπριακή δημοκράτία, σε ξενη χωρα δεν εχεις λόγο.

  • 1 Μαΐου 2010, 21:18 | maria

    ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΠΑΡΟΤΙ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΤΟ Ε.Π.Π ΔΙΟΤΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΔΕΝ ΖΗΜΙΩΝΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΑ ΖΗΤΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΝΑΛΟΓΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ , Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ, ΟΠΟΥ ΟΥΤΩΣ ‘Η ΑΛΛΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΕΦΟΣΟΝ Η ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ. ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΗ ΥΛΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΠΟΛΛΩ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕ ΝΑ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΣΕ ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΚΑΠΟΙΑΣ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.ΟΙ ΕΠΟΧΕΣ ΠΟΥ ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΤΟΥ ΟΑΕΔ (ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΑ ΜΑΘΕΝΑΜΕ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΣΕ ΕΚΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ) ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ.ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΕΡΙΠΛΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ?
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

  • 17 Απριλίου 2010, 12:19 | Theodoros Theodorou

    Αυτό το «πολιτικό παιχνίδι» που δεν γνωρίζoυμε ποιοι το διοργανώνουν με την «βάση του 10», όποτε και όταν πάει να γίνει κάτι το σημαντικό. Θα σας παρακαλούσαμε να σταματήσει δηλαδή αυτό που συμβαίνει και που ίσως πάει να δημιουργήσει κατηγορίες μεταξύ Πτυχιούχων Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, σύμφωνα με τις δηλώσεις στο ALTER της Κυρίας Υπουργού Άννας Διαμαντοπούλου στις 13 Απριλίου του 2010 (13/04/2010) στις 20:35 μέχρι 20:43 η ώρα , στις 16/04/2010 H Άννα Διαμαντοπούλου στο naftemporiki.gr για το πολυνομοσχέδιο. Αν δεν γίνει αυτό θα φροντίσουμε να κλείσουν με ειρηνικά μέσα όλες οι σχολές που θίγονται για πάντα, αλλά όχι χωρίς δίκαιες και ειρηνικές συνέπειες, δεν απειλούμε κανένα, απλά λέμε τι θα γίνει αν προσπαθήσετε με αυτό το μέτρο να διαχωρίσετε τους Πτυχιούχους των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων μεταξύ τους. Δεν είμαστε άτομα με χαμηλό δείκτη Νοημοσύνης, φροντίστε άμεσα και γρήγορα να μην υπάρξει αυτό το πρόβλημα. Διαφορετικά θα κινητοποιηθούμε δίκαια και κατάλληλα.
    Web-links
    http://www.youtube.com/watch?v=CQgI8joaNm4&feature=player_embedded
    http://www.naftemporiki.gr/video/video.asp?id=25076

  • 16 Απριλίου 2010, 21:01 | Theodoros Theodorou

    Κύριε ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΟΓΚΑΣ, μια απλή πληροφόρηση είναι ότι, τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.), αποτελούνται από τα Πανεπιστήμια και τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα, βλέπε Νόμους: 1404/1983, 2530/1997, 2817/2000, 2916/2001, 3027/2002, 3404/2005, 3549/2007, 3685/2008, 3794/2009.
    Όσο για την «βάση του 10», πιστεύω ότι, θα ήταν καλή επιλογή να παραμείνει ως έχει, όχι να καταργηθεί.

  • 15 Απριλίου 2010, 17:52 | ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΙΟΓΚΑΣ

    Εξαιρετικά απογοητευτική είναι η στάση της κυβέρνησης στην Παιδεία. Η κατάργηση της βάσης του 10 αποτελεί ένα εξόχως λαϊκιστικό μέτρο, το οποίο πιέζει προς τα κάτω τον πήχυ της εκπαίδευσης και αποτελεί ευρωπαϊκή πρωτοτυπία επιτρέποντας στον χειρότερο δυνατό μαθητή να μπει στο πλέον άχρηστο ΑΕΙ ή ΤΕΙ. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό πως η κυβέρνηση επιλέγει μάλιστα να διατηρήσει σε λειτουργία ιδρύματα που δεν εξυπηρετούν κανένα σκοπό. Και αυτό σε μια περίοδο ανεπανάληπτης δημοσιονομικής κρίσης, κατά την οποία υποτίθεται ότι η κυβέρνηση μειώνει όπου και όπως μπορεί την κρατική σπατάλη.

    Για μια ακόμη φορά η κυβέρνηση επέλεξε τον δρόμο της εφαρμογής των προεκλογικών της δεσμεύσεων, έστω και αν αυτές δεν συνάδουν με τη λογική. Είναι κρίμα που ένα κυβερνητικό στέλεχος, το οποίο επαγγέλλεται τον εκσυγχρονισμό, επέλεξε τον δρόμο του μηδενικού ρίσκου, του χαμηλότερου δυνατού παρονομαστή και της αδράνειας.Όμως και η κυρία Διαμαντοπούλου είχε και προσωπικά ανεβάσει τον πύχη των προσδοκιών που δυστυχώς ρίχνει πολύ τώρα.

  • 20 Μαρτίου 2010, 22:42 | X K

    @ Απόστολος
    Είναι σίγουρος ο Απόστολος ότι κάποιοι σαν τον κ. Κακλαμάνη έχουν φέρει την Ελλάδα εδώ που είναι; Ας του θυμίσω ότι τα δημόσια έργα μέχρι τώρα τα μελετούσανε, τα επιβλέπανε, τα εκτελούσανε ΜΟΝΟ απόφοιτοι του πολυτεχνείου. Ας μου εξηγήσει τον λόγο που τα πληρώνουμε 10 φορές πάνω απο το κόστος που πληρώνουν άλλες χώρες και γιατί στηνΕλλάδα τα έργα αντέχουνε 10 φορές λιγότερο στον χρόνο. Τον κ Κακλαμάνη να μην τον πιάνετε στο στόμα σας ο άνθρωπος είναι απόφοιτος ΑΕΙ αλλά είναι και Ελληνας. Η μόνη υπουργός ΠΕΧΩΔΕ που σας έβαλε τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι ήταν η κα Βάσω Παπανδρέου και παρακαλούσατε να γίνουν εκλογές να φύγει. Εφυγε και ήρθε ένας της συντεχνίας σας και ξεσαλώσατε. Φτάνει, η Ελλάδα δεν μπορεί να πληρώνει τέτοιους δρόμους, τα Τεμπη, τη Ricomex, μηχανικούς που εκτελούν αυτοψίες και τα βρίσκουν όλα εντάξει και μετά δύο μέρες πεθαίνουνε άνθρωποι -ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ- απο αναθυμιάσεις μονοξειδίου υπάρχουν κα άλλα και άλλα και άλλα.

  • 14 Μαρτίου 2010, 20:04 | Ροδουλα

    Δεν μπορώ παρά να εκφράσω την επιφύλαξή μου σχετικά με τους στόχους του προτεινόμενου σχεδιου καθώς βρίσκομαι σε μια παρόμοια κατάσταση με αυτή που αναφέρει ο κος Papadoulis παραπάνω. Απασχολούμαι δηλαδή για χρονικό διάστημα που υπερβαίνει τη δεκαετία κια πλησιάζει τη δεκαπενταετία σε τομέα εργασίας που δεν σχετίζεται άμεσα με τους πτυχιακούς και μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών μου. Έχω παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια, συνέδρια και μαθήματα προκειμένου να είμαι αποτελεσματική στο αντικείμενο εργασίας μου και μπορώ να πω ότι σημειώνω επιτυχία. Η «αλλαγή πλεύσης» όσον αφορά στο αντικείμενο εργασίας δεν συνέβη χάριν «γούστου», αλλά επειδή δεν ήταν δυνατή η βιώσιμη επαγγελματική μου δραστηριοποίηση στον τομέα που είχα αρχικά επιλέξει να σπουδάσω. Δημιουργείται λοιπόν το ερώτημα τί επιφυλάσσει η κατάρτιση ενός ΕΕΠ για ανθρώπους που βρίσκονται σε παρόμοια κατάσταση με τη δική μου;

  • 13 Μαρτίου 2010, 00:10 | ΜΑΝΟΛΗΣ

    ΚΑΛΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ Η ΦΑΣΑΡΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΑΠΛΩΜΑ.
    ΝΑ ΓΙΝΩ ΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ:
    ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΡΗΜΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ ??
    ΘΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΤΕ ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΑΥΤΟ.
    ΑΝ ΤΟ ΑΦΗΣΕΤΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ….. ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΜΕ ΤΙ ΠΡΟΣΟΝΤΑ. ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΣΑΜΠΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΥΣΙΑ.
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΡΧΙΖΕΤΕ ΑΝΑΠΟΔΑ ΔΗΛΑΔΗ:
    ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΤΕ ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ.
    ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΕΡΜΑΦΡΟΔΙΤΟΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΟΙΤΑΝΕ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
    ΑΑΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ (ΟΣΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ) ΠΟΥ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΔΙΠΛΑΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Η ΑΝΟΙΓΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ?? ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΑΛΛΑ ΚΟΙΤΑΝΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ.
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΩ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΛΛΥ ΚΑΛΑ. ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΦΟΥ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΠΡΟΣΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ (ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ) ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ.

  • 12 Μαρτίου 2010, 04:08 | Christos Papadoulis

    Dear Sirs,

    Sorry for the English but I do not have Greek Characters on my computer.

    After I finished High School in Greece, I continued my education in the US. At the end of my education, I spent the following 36 years working for large companies or Organizations in the US. As a result I have developed a great bias and affinity to the way of thinking in a large company.
    Every time we, in the US, want to introduce something significant in the corporation we first must answer the following questions:
    1. What problem are we trying to solve?
    2. What is the benefit we will have?
    3. How much will it cost?
    4. Will the benefit justify the cost?

    I fear that I fail to understand the problem at hand or we try to solve.
    Also, I have difficulty to identify the benefit of a database with this information. Let me elaborate.
    As you know many Greeks are employed in fields other than their educational background. Let us assume that we collect everyone’s educational information. Is the government/someone then going to make an effort to redeploy those who are found to hold jobs unrelated to their education? If it is not, then what will the benefit of this effort be?
    This leads me to the conclusion that this is an exercise in futility not worthy the cost.

    I want to challenge you a little. My Batchelor degree is in Management but I spent my career in Information Technology. Today at the US Universities issue 4 different degrees for the jobs I performed over the years. Over the years I attended numerous conferences and corporate sponsored courses. I also have attended numerous, 30-40, courses at the university. My Master degree is in Political Science. How do I fit in the proposed effort?

  • 11 Μαρτίου 2010, 12:14 | NIKOS

    Σχετικά με το κείμενο Διαβούλευσης αντιλαμβάνεται κανείς ότι πρόκειται για ένα γενικό κείμενο , χωρίς να συγκεκριμενοποιούνται οι προτάσεις ή οι ρυθμίσεις που προωθεί το αρμόδιο Υπουργείο.
    Αυτές οι γενικές τοποθετήσεις ή αρχές μπορεί να μοιάζουν εκ πρώτης όψεως ορθές.
    Το προσοντολόγιο συνδέεται άμεσα με την επαγγελματική αξιολόγηση.
    Ορισμένες γενικές σκέψεις , πέραν του στενού καθορισμοί προσόντων:
    Η επαγγελματική ικανότητα και αποδοτικότητα , σε οποιοδήποτε τομέα, εξαρτάται από τρεις βασικούς παράγοντες: 1) τις γνώσεις και τις ικανότητες που μπορεί να έχει κάποιος, 2) την δυνατότητα να εφαρμόσει αυτές τις γνώσεις στην πράξη και 3) από την θέληση να παράγει θετικό αποτέλεσμα , εκμεταλλευόμενος αυτές τις γνώσεις και ικανότητες.
    Οι γνώσεις και ικανότητες που διαθέτει κάποιος στοιχειοθετούν το λεγόμενο ανθρώπινο κεφάλαιο, που αποκτιέται μέσα από την μόρφωση και από την εμπειρία. Εδώ τίθεται το ζήτημα αν είναι εύκολο να ξεχωρίσει κανείς ποιος παράγοντας παίζει μεγαλύτερο ρόλο στη διαμόρφωση του ανθρώπινου κεφαλαίου , η μόρφωση ή εμπειρία;
    Οπωσδήποτε αυτό είναι αδύνατο να γίνει είτε σε ατομικό επίπεδο ,είτε σε γενικό επίπεδο.
    Το βέβαιο είναι ότι όταν συνυπάρχουν σε μεγάλο βαθμό οι δύο αυτοί παράγοντες , συμβάλουν περισσότερο στο ανθρώπινο κεφάλαιο , από όταν υπάρχει μόνο ο ένας ή ο άλλος παράγοντας.
    Η θέληση να εφαρμόσει τις γνώσεις του στην πράξη κάποιος έχει να κάνει με την προσωπικότητά του , την φιλοσοφία και την κουλτούρα του.
    Όπως επισημαίνουν τελευταίες εκθέσεις και μελέτες η Δημόσια Διοίκηση λόγω της πλεονεκτικής θέσης της σε σχέση με τον ιδιωτικό τομέα, απορροφά και κάποια άτομα ικανά που διαθέτουν προσόντα και θέληση , τα οποία όμως εγκλωβίζονται και “χάνονται” στην δίνη του τρόπου συγκρότησης και λειτουργίας του δημοσίου τομέα.
    Αναφέρεται ενδεικτικά η όποια δυναμική προσέφεραν στους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης οι πτυχιακοί υπάλληλοι που προσελήφθησαν με την έναρξη του Καποδίστρια , οι λεγόμενοι “καποδιστριακοί υπάλληλοι”. Αυτό όμως δεν απέτρεψε από τα προβλήματα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση , όπως άλλωστε εντοπίζονται και στις μελέτες του ΙΤΑ.
    Η εξέλιξη των εργαζομένων στον δημόσιο τομέα συνδέεται περισσότερο με θεσμοθετημένη χρονολογική περίοδο , παρά με τις πραγματικές τους ικανότητες και αποδόσεις , οι οποίες επίσης δεν είναι εύκολο σήμερα να αποτιμηθούν.
    Για την κατάρτιση του εργατικού δυναμικού (πριν και κατά την παραγωγή) ίσως είναι η ώρα να ληφθούν καινοτόμες αποφάσεις που έχουν να κάνουν πρώτο με την εκπαίδευση και την κατάρτιση και δεύτερον με την διοίκηση, την οργάνωση και λειτουργία του δημοσίου τομέα αλλά και την αναδιοργάνωση του ιδιωτικού τομέα.
    Για την εκπαίδευση και επανεκπαίδευση του εργατικού δυναμικού πρέπει κατά την άποψή μου να αναβαθμιστεί ο ρόλος του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης.
    Επί παραδείγματι , οι προσλήψεις στο Δημόσιο να γίνονται μέσω μιας ανεξάρτητης αρχής που θα λειτουργεί στο πρότυπο του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, όπου ως διοριστέοι θα κρίνονται οι καταλληλότεροι μέσα από προγράμματα εκπαίδευσης και εξετάσεων που θα διοργανώνει και θα διεξάγει το εν λόγω Κέντρο.
    Η θέσπιση υποχρεωτικής συνεχής κατάρτισης των εργαζομένων της δημόσιας διοίκησης σε συνδυασμό με την ουσιαστική και αντικειμενική αξιολόγησή τους μέσα από ένα σύστημα γενικών εξετάσεων κρίνεται απολύτως αναγκαία.
    Το σημαντικό αυτό ρόλο μπορεί να παίξει το Κέντρο αυτό που θα εκπαιδεύει και θα αξιολογεί τους εργαζομένους στο δημόσιο τομέα, ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Η αντικειμενική αξιολόγηση θα συμβάλει στην πρόοδο των ικανών της Δημόσιας Διοίκησης , στην απεξάρτηση και απελευθέρωσή τους από την μετριότητα και από τα κακώς κείμενα , από τις συντεχνίες και τα επιμέρους συμφέροντα που αποτελούν τροχοπέδη στον εκσυγχρονισμό, την αυτονομία και την αποτελεσματικότητα του δημοσίου και θα δημιουργεί επιπλέον κίνητρο αύξησης της αποδοτικότητας.
    Παράλληλα με την αντικειμενική αξιολόγηση μπορεί να προβλεφθούν θεσμικά και οικονομικά κίνητρα μέσα από την αναδιάρθρωση της εισοδηματικής πολιτικής.
    Η σχέση μεταξύ κόστους λειτουργίας μιας τέτοιας Σχολής και τους οφέλους που θα προκύψει από την αποτελεσματικότητα της κρατικής μηχανής , μπορεί έτσι να γύρει την πλάστιγγα υπέρ του αποτελεσματικότητας και της αυτονομίας του δημόσιου τομέα.
    Είναι απολύτως αναγκαίο να προσαρμοστεί η δημόσια διοίκηση στις καινούριες απαιτήσεις και στην ορθολογική διαχείριση ανθρώπινων και υλικών πόρων.
    Το δεύτερο σκέλος αφορά την ριζική αναδιάρθρωση του δημοσίου τομέα. Κάτι πολύ δύσκολο ναι μεν αλλά αναγκαίο δε.
    Πρέπει να οριοθετηθούν επακριβώς οι ρόλοι της κάθε υπηρεσίας ώστε να είναι διακριτοί. Επίσης το ίδιο πρέπει να οριοθετηθούν και να απλοποιηθούν στην πράξη οι διαδικασίες, προκειμένου να επιτευχθούν η καλλίτερη εξυπηρέτηση των πολιτών αλλά και η διαφάνεια στις ενέργειες της Δημόσιας Διοίκησης.
    Αυτές οι τομές προϋποθέτουν , πολιτική βούληση, συστηματική μελέτη και ώριμο κοινωνικό διάλογο και καθόλου βιασύνη.
    Ανάλογα μπορεί να εφαρμοστούν και για τη στελέχωση επαγγελμάτων στον ιδιωτικό τομέα. Για κάτι τέτοιο η πρωτοβουλία και η ανάληψη όμοιων μέτρων προφανώς ανήκει στους ιδιώτες επαγγελματίες.

  • 10 Μαρτίου 2010, 21:09 | ntina

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΣΑΦΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ.ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΥ ΟΥΣΙΑΣ ΑΝ ΔΕ ΣΥΝΟΔΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ.ΜΕ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΥΣ ΣΥΖΗΤΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΠΕΠ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΓΕΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΧΩΡΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΣΕΙ ΠΟΙΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ.ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΣΕ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΜΕ ΔΥΣΒΑΣΤΑΧΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΞΙΟΠΡΕΠΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΕ ΣΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΓΕΜΙΣΕΙ ΑΠΟ ΑΝΕΙΔΙΚΕΥΤΟΥΣ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΠΡΟΤΙΜΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΡΑ ΠΡΟΤΙΜΑ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΑΝ ΔΕ ΜΕ ΠΡΟΣΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΦΟΥ ΞΟΔΕΨΑ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ ΣΕ ΣΠΟΥΔΕΣ ΧΩΡΙΣ ΜΕΛΛΟΝ.ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΜΟΡΦΕΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΝΕΠΤΥΓΜΕΝΩΝ ΚΡΑΤΩΝ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΧΩΡΙΣ ΟΥΣΙΑ ,ΤΟΤΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ .ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΑΣ ΑΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΡΜΟΔΙΩΝ ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ? ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΕΛΑΒΑΝ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΠΑΡΘΕΙ.

  • 9 Μαρτίου 2010, 14:38 | Αλέξανδρος Πορτελάνος

    Το πρόβλημα εντοπίζεται στην ανικανότητα/ανευθυνότητα/ευθυνοφοβία/πολιτικό κοστος (???) της εκάστοτε κυβέρνησης να αναγνωρίσει επαγγελματικά δικαιώματα σε αποφοίτους Τεχνολογικών ιδρυμάτων. Επίσης όταν υπάρχει μια κλειστή κάστα επαγγελματιών (βλ. ΤΕΕ) υπάρχει πρόβλημα αντίστοιχο με τα καρτέλ στο εμπόριο. Αυτή τη στιγμή ένας απόφοιτος του τμήματος Δομικών έργων δεν έχει το δικαίωμα να υπογράψει ούτε κατεδάφιση, όταν αντίστοιχα απόφοιτος Βρεταννικού πανεπιστημίου με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Πολιτικού Μηχανικού από το Ελληνικό Επιμελητήριο, δε γνωρίζει τι εστί «καρτεσιανές συντεταγμένες»… (Μιλάω για πραγματική περίπτωση). Επίσης η συγκεκριμένη κάστα κατάφερε να δώσει αύξηση στις αμοιβές των μελών της ΜΟΝΟΜΕΡΩΣ, με αυξήσεις σε συντελεστές βάσει των οποίων βγαίνουν οι αμοιβές των μηχανικών. Όντας ο ίδιος φοιτητής ενός Τεχνολογικού ιδρύματος σε μεγάλη ηλικία, (πανελλήνιες εξετάσεις σε ηλικία 28 ετών), πιστεύω πως μπορώ να κρίνω τα ίσια και τα στραβά που βλέπω γύρω μου. Το μεγάλο ζήτημα είναι ότι οι σπουδές ουσιαστικά κρίνονται εκ του αποτελέσματος. Το θέμα είναι ποιος έχει τη δικαιοδοσία να με κρίνει ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΑ για τις ικανότητες που έχω αποκτήσει μέσα από τις σπουδές μου. Πρόσφατα σε εκπαιδευτική εκδρομή στο εξωτερικό είχα την τύχη να μιλήσω με καθηγητή πρώην Τεχνικού Κολλεγίου και νυν ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ στη Βουδαπέστη, τον οποίο ρώτησα τι γίνεται εκελι με το θέμα των επαγγελματικών δικαιωμάτων. Απάντησε ότι εκεί εναρμονίστηκαν με τις ταγές της Ε.Ε. και μετά από αναδιάρθρωση του προγράμματος σπουδών έχουν επαγγελματικά δικαιώματα ίσα με τους απόφοιτους του Πολυτεχνείου. Τόσο απλά. Και κάτι τελευταίο. Σαν απόφοιτος του ΤΕΙ Αθήνας μπορώ να παρακολουθήσω και να αποκτήσω Master και Διδακτορικό σε οποιοδήποτε Πανεπιστήμιο της Ευρώπης και να εργαστώ ως κάτοχος Διδακτορικού οπουδήποτε στην Ευρώπη… Οπουδήποτε?? μπα… Οπουδήποτε εκτός της Ελλάδας…
    Συγνώμη για το μακροσκελές του σχολίου…

  • 8 Μαρτίου 2010, 23:11 | Γιαννόπουλος Γεώργιος

    φίλε Απόστολε

    αυτός που μπήκε πρώτος σε μία σχολή με 19000 μόρια αυτός που μπήκε τελευταίος στην ίδια σχολή με 15000 μόρια θα έχουν διαφορετικό πτυχίο; θα έχουν διαφορετικά επαγγελματικά δικαιώματα;
    αυτός που τελείωσε την ίδια σχολή σε ξένο πανεπιστήμιο Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία, Αμερική κ.α. τι δικαιώματα θα έχει;
    Σημασία για την αξιολόγηση δεν έχει πόσο εύκολα ή δύσκολα μπήκες στο πανεπιστήμιο αλλά πόσο έυκολα ή δύσκολα βγήκες, τι γνώσεις έχεις ως απόφοιτος, πόσο σύγχρονες είναι οι γνώσεις που έχεις για το επάγγελμα και τέλος κατα πόσο οι γώνσεις που αποκτήθηκαν είναι εφαρμόσιμες στην παραγωγή.

  • 8 Μαρτίου 2010, 15:46 | Theodoros Theodorou

    Φίλε Απόστολος, η Ανωτάτη Εκπαίδευση είναι καταταγμένη εκεί που είναι εδώ και πολλά χρόνια βλέπε Νόμους 2916/2001 , 3549/2007, επίσης δεν κατατάσσεις αυτόν που μπαίνει αλλά αυτόν που βγαίνει από αυτήν διότι πολλοί μπαίνουν με αυτά τα Μόρια αλλά συνήθως κανείς από αυτούς δεν βγαίνει και τα παρατάει, το αν μπαίνει κάποιος από ΕΠΑΛ με 800 μόρια έτσι το έχει καταφέρει η Κυβέρνηση με διάφορους Νόμους και καλά κάνει διότι κάλλιστα μπορούσε πολύ εύκολα να πάει σε κάποιο άλλο Πανεπιστήμιο Πλήρως Αναγνωρισμένο του Εξωτερικού χωρίς καθόλου εξετάσεις και να το βγάλει μια χαρά αν βεβαίως μετά από ανάλογο διάβασμα τα κατάφερνε να ανταπεξέλθει και μπορώ πολύ εύκολα να σου αναφέρω πολλά παραδείγματα. Τώρα τι να πούμε για εκείνους παραδείγματος χάριν γράψανε 18000 Μόρια και με βαθμό Απολυτηρίου Λυκείου 19,5/20 και προτίμησαν μία σχολή ΤΕΙ παρά Πανεπιστημίου σαν λόγου χάριν σαν και εμένα επειδή δεν είχα γράψει τόσο καλά στην έκθεση;;; και για αυτούς που ξεπέρασαν την βάση που είναι και οι πλειονότητα;;;. Οπότε να μην λέμε ότι θέλουμε και να δημιουργούμε μόνο εντυπωσιασμό. Στο κάτω κάτω δεν είναι μόνο το Μετσόβιο Πανεπιστήμιο σε αυτόν τον πλανήτη.

  • 8 Μαρτίου 2010, 14:59 | ΝΧ

    Προς Απόστολο:

    Δεν είδα όμως ποτέ να αντιδρά το ΤΕΕ στην ισοτίμηση των πτυχίων των κολλεγίων του εξωτερικού με το δίπλωμα του ΕΜΠ. Εννοείται φυσικά ότι στα κολλέγια του εξωτερικού φοιτούν όσοι δεν κατάφεραν να περάσουν ΠΟΥΘΕΝΑ στις Πανελλήνιες εξετάσεις.

    Φτάσαμε στην χρεωκοπία γιατί δεν υπάρχει πλέον στήριξη από την ΕΕ ακριβώς γιατί ποτέ δεν εφαρμόσαμε τις επιταγές της. Όταν όλες οι υπόλοιπες χώρες κατατάσουν τα ΤΕΙ στην 6η βαθμίδα και τους δίνουν τα αντίστοιχα δικαιώματα η Ελληνική Πολιτεία τα θεωρεί ιδρύματα δεύτερης διαλογής. Ρωτήστε να μάθετε πόσα πρόστιμα πληρώσαμε μέχρι σήμερα για αυτήν την κατάσταση.

    Οπότε σας συνιστώ να αφήσετε τους ΛΑΙΚΙΣΜΟΥΣ, με κεφαλαία γράμματα γιατί τεχνηέντως αποκρύπτετε την πραγματικότητα, και να ασχοληθείται με την ουσία του ζητήματος. Θα έλεγα μάλλον καλύτερα να προετοιμαστείτε για την Ευρωπαϊκή πραγματικότητα.

  • 7 Μαρτίου 2010, 23:12 | Απόστολος

    Γενικότητες και αοριστίες.

    Ειδικότερα εκεί που περιγράφονται τα επίπεδα δεν βγαίνει άκρη. Θα οδηγηθούμε με τους λεκτικούς ακροβατισμούς και το χάιδεμα αυτιών σε ισοπεδώσεις που αδικούν αλλά και είναι σε βάρος της παραγωγικότητας στον δημόσιο και ιδιωτικό τομέα.

    Δεν μπορεί να κατατάσεις για παράδειγμα στην ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ κάποιον που μπήκε σε ένα ΤΕΙ δομικών έργων με 800 μόρια (ακριβώς , από ΕΠΑΛ) με έναν που μπήκε με βάση 19,356 μόρια στο ΕΜΠ (πολιτικό μηχανικό) και ο πρώτος να ΑΠΑΙΤΕΙ (με ισχυρή στήριξη εντός ΠΑΣΟΚ πχ. κ. Α.Κακλαμάνης) τα ίδια Επαγγελματικά Δικαιώματα , την ίδια μοριοδότηση και να καταταγεί στο ίδιο επίπεδο με τον δεύτερο.

    Ο Λαϊκισμός ανεξαρτήτως κόμματος μας οδήγησε στο χείλος της χρεοκοπίας. Δεν είναι καιρός να μπουν κάποια πράγματα στην θέση τους ;

  • ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΣΟ ΓΕΝΙΚΟΛΟΓΑ ΚΕΙΜΕΝΑ. ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΟΤΙ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΕΝΙΚΑ ΘΕΤΕΙΣ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙΣ.

  • 6 Μαρτίου 2010, 17:20 | Theodoros Theodorou

    Βέβαια μας βρίσκει σύμφωνους με τους στόχους φτάνει να είναι αξιοκρατικό και αδιάβλητο γενικά από συμφέροντα αλλιώς δεν θα κρατήσει για πολύ.

  • 5 Μαρτίου 2010, 18:51 | Γιώργος Βασιλακόπουλος

    Συμφωνώ.