• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΠΟΥΛΟΣ' | 3 Ιουνίου 2017, 13:32

    Επιτέλους ΑΣ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ!!!! Το ωράριο ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠ των ΤΕΙ. Το υφιστάμενο ωράριο προέκυψε ως μη ρυθμισμένο επακόλουθο μιας απροετοίμαστης μετάβασης, ΠΟΝΗΡΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΝΟΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ, από το παλαιό σύστημα των ¨μονών – ζυγών¨ και κατ΄ουσίαν διπλασίασε το ωράριο διδακτικής απασχόλησης των μελών Ε.Π., ΠΕΡΙΦΡΟΝΩΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ που μπορεί να διδάξει κάποιος και αυτό οδηγεί σε αλχημιστικές επιλογές ανάθεσης έργου στην καλύτερη περίπτωση. Ο άμεσος εξ ορθολογισμός του κρίνεται αναγκαίος για την ουσιαστική αναβάθμιση του ΤΕΙ, τον ποιοτικό χαρακτήρα του εκπαιδευτικού του έργου, την διευκόλυνση της ερευνητικής δραστηριότητας, και τη δυνατότητα να προκηρυχθούν νέες θέσεις προσωπικού. Σκεφθείτε για το τελευταίο ότι χρειάζεται να ανακαλύψεις 28 ΩΡΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΠΛΗΘΟΣ ΓΝΩΣΤΙΚΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ για να ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΜΙΑ ΘΕΣΗ επίκουρου καθηγητή, πράγμα που αντιστοιχεί σε προαναγγελθείσα ειρωνεία. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ακόμη και να μην προβλεφθεί η πλήρης εξομοίωση με το ωράριο του τομέα των Πανεπιστημίων, παρ' ότι καμία τυπική διαφορά προσόντων αντίστοιχων βαθμίδων δεν δικαιολογεί το αντίθετο, θα πρότεινα ΕΝΑ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΟΠΟΥ: οι ώρες διδακτικής απασχόλησης να είναι έξι (6) ώρες Θεωρία για όλες τις βαθμίδες. Σχετικά με τους καθηγητές εφαρμογών, να είναι δώδεκα (12) ώρες για εργαστηριακά μαθήματα. Επίσης ΟΠΟΥ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ και χρειάζεται ο εκπαιδευτικός, της όποιας βαθμίδας να συνδυάσει θεωρία με εργαστήριο, το ωράριο ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΕΧΕΣ 6 ώρες Θεωρία - 12 ώρες εργαστήριο, ΜΕ ΜΙΑ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ 1ΩΡΑ ΘΕΩΡΙΑ ΠΡΟΣ 2 ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ. Π.Χ. ΚΑΠΟΙΟΣ Η ΚΑΠΟΙΑ αναλαμβάνει 3 ώρες θεωρία να αναλαμβάνει και 6 ώρες εργαστήριο (ΣΥΝΟΛΟ 9 ΩΡΕΣ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ: 3ΩΡΕΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΕ 6ΩΡΕΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ), ή 2 ώρες θεωρία και 8 ώρες εργαστήριο (ΣΥΝΟΛΟ 10 ΩΡΕΣ) κοκ, μεταξύ όλων των δυνατών συνδυασμών. Το παραπάνω σχήμα εξ ορθολογίζει στο μέτρο του εφικτού το σύστημα και δεν πρόκειται να αυξήσει δραματικά τις απαιτήσεις σε προσωπικό, προλαμβάνοντας τις αιτιάσεις για το αντίθετο, καθώς οι περισσότεροι καθηγητές συνδυάζουν θεωρίες με εργαστήριο.