• Σχόλιο του χρήστη 'Ε.Ξ.' | 1 Σεπτεμβρίου 2010, 13:31

    Καλημέρα, αν και θεωρω ανορθόδοξο και κατακριτέο να απανταω σε καποιον σε μια δημόσια διαβούλευση ,με γνώμονα όμως οτι η δημοσιεύση έγινε μεταφράζοντας (ανταπατώντας) με λάθος τρόπο την δικιά μου(δημοσιεύση)απαντώ. Η μη τυπική εκπαίδευση τα ΙΕΚ δεν εχει καμμία σχέση με αυτοβελτιώσεις , και φιλοσοφικές αναζητήσεις... Μη τυπικη εκπαιδευση θεωρουνται σχολές που δεν ανήκουν στην εκπαίδευση αλλα προσφέρουν κατάρτιση, τωρα πως η κατάρτιση σε επαγγελματικά δικαιώματα θεωρείται κατώτερη της εκπαίδευσης ενω γνώμμη μου θα επρεπε να γίνεται το αντίθετο...ειναι ενα απο τα παράξενα του σύμπαντος που τα θεωρώ ως ανάξια ανάλυσης,τα παιρνω ως δεδομένα και προχωρώ.. Σε μια σχολή ΙΕΚ υπαρχει χρονοδιάγραμμα και καθόλου αυτοβελτιώσεις.. οι εκπαιδευτες ειναι παντα πτυχιουχοι εξειδικευμενοι με προυπερεσια στο αντικειμενο τους(μεχρι το 2000, μετα δεν γνωρίζω), τα μαθηματα ειναι υποχρεωτικα να παρακολουθηθούν, δίνουν προόδους για να περάσουν το εξάμηνο, ασχολούνται αποκλειστηκά και μονο με την ειδικότητα τους σε θεωρητικα και εργαστηριακα μαθηματα. Στο τέλος των 4 εξαμήνων προσέρχονται να δώσουν πιστοποιηση σπουδων..κατι επιπλεον που δεν το εχουν τα ΑΕΙ, σε αυτη την ύλη τους ζητάνε να διαγωνιστούν και σε ύλη που δεν εχουν διδαχτει κατα 45%, στην εδικοτητα φοροτεχνικα οταν εβαλα τις σημειώσεις μου σε σχεση με το ερωτηματολόγιο βρήκα να εχω διδαχτει το 55% και λογικό ηταν οταν τα 2 ετη ειναι πολυ λίγος χρονος .Σε αυτην την εδικότητα ελάχιστοι περνάνε και αυτοι με την βαση, η κυρία υπουργός μας μπορεί να το τσεκαρει.Αρα τα ευκολα ΙΕΚ ειναι ενας μυθος, ελαχιστοι παίρνουν δίπλωμα. Αυτο συνεπαγεται οτι ή βρισκεις απο επαγγελματική βιβλιογραφία την υπόλοιπη υλη (το 45%) ή δεν περνάς ποτε.Αυτο μου πήρε ενα χρόνο για να ξαναδώσω και πολλά εξοδα... Αρα σε 3 έτη αποκομμισα απο το ΙΕΚ ενα "δίπλωμα" εξειδίκευσης που με εξομοιώνει άμμεσα με τον προηγούμενο τίτλο μου το λύκειο σε θέματα επαγγελματικών δικαιωμάτων. Αρα η σοβαρότητα και η μόρφωση περνάει κρίση στην ελλάδα, όταν σε θέματα άγνωστα προς εμάς, έχουμε λόγο για τα πάντα, και καλό θα ηταν η κυρία υπουργός σαν αρμόδια να προσέξει ιδιαίτερα ποιους τοποθετεί υπευθυνους σε θεσεις τετοιες ,οπου θα κανουν τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής. Μια πρόταση θα ηταν να κλείσουν τελειως τα ΙΕΚ με αυτο τον κύκλο σπουδών και να ιδρυθούν πανεπιστημιακά ΙΕΚ, το ίδιο concept αλλα με μόνιμους καθηγητές εμπειρους επαγγελματικά και περισσότερος χρόνος φοίτησης, χωρις δίδακτρα βέβαια.