Συμφωνώντας με τους προλαλήσαντες για την ακαταλληλότητα του όρου (χαρακτηρισμού) «Λοιπό προσωπικό», θα ήθελα να προσθέσω:
Οι «ακαδημαϊκοί υπότροφοι» (παρ.7 του άρθρου 29 του ν. 4009/2011) σε ποια κατηγορία προσωπικού εμπίπτουν («Καθηγητές», «Υπηρετούντες λέκτορες», «Λοιπό διδακτικό και εργαστηριακό προσωπικό»), ή στις «Καθαρίστριες» (χωρίς να θέλω να τις προσβάλω και με αναγνώριση του σημαντικού έργου τους) ή δεν μας νοιάζει καθόλου?
Αυτή τη στιγμή εκατοντάδες «επιστήμονες αναγνωρισμένου επιστημονικού κύρους» κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος , με δημοσιεύσεις κλπ. παρέχουν διδακτικό, ερευνητικό και κλινικό έργο για ψίχουλα, μέσω συμβάσεων ορισμένου χρόνου, χωρίς δικαιώματα (λ.χ. απαγόρευση συμμετοχής σε επιτροπές - συνελεύσεις, ευρωπαϊκά προγράμματα ανταλλαγών Erasmus, ακαδημαϊκή κάρτα), επιδόματα (βιβλιοθήκης κλπ.) και ούτω καθεξής.
Και ύστερα αναρωτιέστε γιατί οι νέοι επιστήμονες φεύγουν για το εξωτερικό….
Συμφωνώντας με τους προλαλήσαντες για την ακαταλληλότητα του όρου (χαρακτηρισμού) «Λοιπό προσωπικό», θα ήθελα να προσθέσω: Οι «ακαδημαϊκοί υπότροφοι» (παρ.7 του άρθρου 29 του ν. 4009/2011) σε ποια κατηγορία προσωπικού εμπίπτουν («Καθηγητές», «Υπηρετούντες λέκτορες», «Λοιπό διδακτικό και εργαστηριακό προσωπικό»), ή στις «Καθαρίστριες» (χωρίς να θέλω να τις προσβάλω και με αναγνώριση του σημαντικού έργου τους) ή δεν μας νοιάζει καθόλου? Αυτή τη στιγμή εκατοντάδες «επιστήμονες αναγνωρισμένου επιστημονικού κύρους» κάτοχοι διδακτορικού διπλώματος , με δημοσιεύσεις κλπ. παρέχουν διδακτικό, ερευνητικό και κλινικό έργο για ψίχουλα, μέσω συμβάσεων ορισμένου χρόνου, χωρίς δικαιώματα (λ.χ. απαγόρευση συμμετοχής σε επιτροπές - συνελεύσεις, ευρωπαϊκά προγράμματα ανταλλαγών Erasmus, ακαδημαϊκή κάρτα), επιδόματα (βιβλιοθήκης κλπ.) και ούτω καθεξής. Και ύστερα αναρωτιέστε γιατί οι νέοι επιστήμονες φεύγουν για το εξωτερικό….