• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Βασδέκης' | 8 Ιουνίου 2017, 23:12

    Το εμφανιζόμενο σχέδιο νόμου πάσχει από το ότι δεν υπάρχει λόγος εμφάνισης του νομοσχεδίου. Πουθενά δεν περιγράφονται προβλήματα τα οποία έρχεται να λύσει. Αντιθέτως: 1. Καταργεί εμφατικά το αυτοδιοίκητο των Ιδρυμάτων δίνοντας στον Υπουργό Παιδείας εξουσίες που φτάνουν στα όρια της αντισυνταγματικότητας. 2. Περιγράφει τόσες λεπτομέρειες για διαδικασίες οι οποίες θα ανήκαν σε εσωτερικούς κανονισμούς προκαλώντας γραφειοκρατική παραλυσία στην καθημερινή πράξη. 3. Καταργεί τα μεταπτυχιακά στην πράξη καθώς ο επιδιωκόμενος τρόπος λειτουργίας των μεταπτυχιακών έχει πολλές αντιφάσεις, μετατρέπει τα Πανεπιστήμια σε γραφειοκρατικά παραρτήματα της Εφορίας και η ουσιαστική κατάργηση των διδάκτρων στερεί πολύτιμους πόρους από τα λειτουργικά έξοδα των Πανεπιστημίων. Υπάρχει και κάτι ανήθικο εδώ μέσα στην υπερπροβολή αριστεροσύνης: Δε γίνεται διαχωρισμός μεταξύ επαγγελματικών και μη επαγγελματικών μεταπτυχιακών και έτσι αυτός που πληρώνει, επιδοτεί τις σπουδές ενός επαγγελματικού στελέχους σε MBA, για παράδειγμα. 4. Καταργεί στην πράξη την αξιολόγηση των Πανεπιστημίων. 5. Προωθεί μεθόδους και διαδικασίες διοίκησης που ευνοούν τη διαπλοκή μεταξύ ομάδων μέσα στο Πανεπιστήμιο. 6. Επαναφέροντας το άσυλο ευνοεί την τέλεση μη νόμιμων πράξεων μέσα στο Πανεπιστήμιο. Ευτυχώς η Πυροσβεστική θα έχει άμεση πρόσβαση (κάτι ξέρει ο νομοθέτης?) 7. Δεν έχει καμιά πρόθεση να ευνοήσει την εξωστρέφεια των Πανεπιστημίων. Για τους παραπάνω λόγους το σχέδιο αυτό είναι ένα κακό σχέδιο που παραβλέπει το χρόνο που γράφει το ημερολόγιο: 2017 και όχι 1982.