• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Μπούρας' | 11 Ιουνίου 2017, 12:31

    Η εξομοίωση των πενταετών προγραμμάτων με master έρχεται χωρίς καμία ακαδημαϊκή τεκμηρίωση με ένα άρθρο σε ένα νόμο. Σε κανένα ΠΜΣ δεν μπορούν να ενταχθούν τα μαθήματα γενικής κατεύθυνσης του πρώτου έτους των πολυτεχνείων που εσωκλείουν ύλη της Γ΄ λυκείου μαζί με κάποια εισαγωγικά μαθήματα της κάθε ειδικότητας. Επίσης τα περισσότερα μαθήματα των τελευταίων εξαμήνων των πολυτεχνείων αποτελούν επικαλύψεις μαθημάτων βασικού κορμού του προγράμματος σπουδών της κάθε ειδικότητας, σύμφωνα με τις αξιολογήσεις της ΑΔΔΙΠ. Τέλος, οι περισσότερες διπλωματικές εργασίες των αποφοίτων δεν σχετίζονται με την παραγωγή ερευνητικού ή πρότυπου έργου όπως συμβαίνει με τις διπλωματικές πραγματικών ΠΜΣ. Μάλιστα το ίδιο το υπουργείο σε συνέντευξη τύπου που απαντούσε σε ερωτήσεις πολιτών online, τόνισε πως η νέα αυτή πατέντα θα μοριοδοτείται μελλοντικά από τον ΑΣΕΠ σαν κανονικό μεταπτυχιακό. Επιπλέον η διάταξη σύμφωνα με τις συμφραζόμενες δηλώσεις του τύπου, φωτογραφίζει τα πολυτεχνεία και το γεωπονικό αποκλείοντας άλλες πανεπιστημιακές σχολές και την ΑΣΠΑΙΤΕ. Το ότι αποτελεί πάγιο αίτημα των πολυτεχνείων δεν είναι σοβαρή αιτιολόγηση. Και οι απόφοιτοι των ΤΕΙ έχουν πάγιο αίτημα την απόδοση επ. δικαιωμάτων από το κράτος, και παρά της αποφάσεις της δικαιοσύνης, οι μηχανικοί από ΤΕΙ δεν έχουν πρόσβαση στο επάγγελμα τους που παραμένει κλειστό στην Ελλάδα του 2017. Επίσης ο ταξικός και όχι επιστημονικός διαχωρισμός μεταξύ μηχανικών ΠΕ /ΤΕ ή ο πιο διάσημος διαχωρισμός «Διπλωματούχων μηχανικών VS Πτυχιούχων μηχανικών» ή το παλιό «Υπομηχανικός / Τεχνολόγος Μηχανικός» αποφέρουν μεγαλύτερο κοινωνικό ρατσισμό και αποκλεισμό και οι παραπάνω χαρακτηρισμοί διατυπώνονται σε δημόσιο λόγο από ηγετικά μέλη του ΤΕΕ (ακόμα και καθηγητών ΤΕΙ) που προτίθεστε να ορίσετε μέλη μίας επιτροπής που δήθεν θα καθορίσει τα επ. δικαιώματα των αποφοίτων ΤΕΙ. Ιωάννης Μπούρας