• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ Κ' | 21 Σεπτεμβρίου 2010, 15:26

    Θα αναφερθώ στην Τεχνολογία (καθώς την προοόθηση της έρευνας τη θεωρώ αυτονόητη). Γνωρίζουμε σαφώς τον τεχνοκρατικό χαρακτήρα που επιθυμεί να επιβάλει η κα. Υπουργός (ή οι άνωθέν της) στο Νέο Σχολείο. Όμως η έλειψη στην παιδεία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αυτή του διαδραστικού πίνακα ή του laptop ή του ηλεκτρονικού βιβλίου. Πρόβλημα είναι το 2,5% του ΕΑΠ, πρόβλημα είναι το ότι δεν διορίζονται καθηγητές, πρόβλημα είναι ότι τα βιβλία είναι στην πλειοψηφία τους απαράδεκτα, πρόβλημα είναι ότι όλα είναι χρησιμοθηρικά (για τις πανελλαδικές). Ανθρωπισμός μηδέν στο ελληνικό Σχολείο. Ας μην συγχέουμε λοιπόν την πρόοδο με την προοδοπληξία. Σαφώς πρέπει να αναγνωρίσω την προσπάθεια του Υπουργείου να εξιγχρονίσει το σχολείο, αλλά θεωρώ πως γίνεται αυτοσκοπός η τεχνολογία και όχι μέσο. Από τη χρήση του Η/Υ ως μαθητικού εργαλείου έως το να γίνουμε "αμερικανάκια" εγκλωβισμένοι σε κουτιά παραπαιδείας υπάρχει τεράστια διαφορά. Δυστυχώς νομίζω πως η δύτερη είναι η κατεύθυνση που επιζητά το Υπουργείο. Πληροφορική (και Αγγλικά) από την Α δημοτικού! Και τι θα πούμε στα παιδιά μας; Ελληνόπουλα είναι; αγγλάκια; αμερικανάκια; Ο τίτλος ενός τέτοιου τεχνοκρατικού υπουργείου θα πρεπε να ναι: Υπουργείο "Παιδείας" ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΣ και θρησκευμάτων.