• Σχόλιο του χρήστη 'Σαϊσανάς Παναγιώτης' | 13 Ιουνίου 2017, 16:19

    Αποτελεί ιδιαίτερα αρνητικό στοιχείο για το Ελληνικό κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Υπουργείο Παιδείας, την ΕΕΤΕΜ (Επαγγελματική Επιστημονική Ένωση Τεχνολογικής Εκπαίδευσης Μηχανικών) αλλά και το ΤΕΕ η μη αναγνώριση μέχρι και το έτος 2017 !!! των επαγγελματικών δικαιωμάτων πτυχιούχων μηχανικών.Έτος 2017 και υπάρχει ακόμα αυτό το κενό. Αν θέλουμε να πιστεύουμε ό,τι θα προχωρήσουμε ως κράτος αυτό το ζήτημα πρέπει να επιλυθεί άμεσα για τα νέα παιδιά που πρόκειται να σπουδάσουν σε τμήματα ώστε να ξέρουν τι θα κατοχυρώνει επαγγελματικά το πτυχίο τους, για τους μηχανικούς που δραστηριοποιούνται ήδη και είναι μετέωροι ως εκκρεμές ανάλογα με τις ορέξεις υπηρεσιών-υπαλλήλων και του ΤΕΕ. Θα πρέπει να γίνει κατανοητό στην ηγεσία του ΤΕΕ πως δεν είμαστε ξένοι σε αυτή τη χώρα. Συνάδελφοι είμαστε και πρέπει να υπάρχει αλληλοσεβασμός και κατοχύρωση νομοθετικά των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων. Στην παράγραφο 4 του άρθρου 46 αναγράφεται το εξής : Με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, ύστερα από εισήγηση επιστημονικής επιτροπής, η οποία ορίζεται από τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, καθορίζονται τα σχετικά με το πλαίσιο πρόσβασης σε επαγγελματικές δραστηριότητες, βάσει προσόντων που προσδίδουν οι τίτλοι σπουδών που αποκτούν οι πτυχιούχοι Τμημάτων Τ.Ε.Ι. στους οποίους δεν έχουν αναγνωριστεί ακόμη μέχρι την έναρξη ισχύος του νόμου αυτού επαγγελματικά δικαιώματα. Δηλαδή θα οριστεί μία επιτροπή από τον ίδιο τον υπουργό που θα καθορίσει τα σχετικά με το πλαίσιο πρόσβασης σε επαγγελματικές δραστηριότητες! Κύριοι του υπουργείου δεν θέλουμε να καθορίσουμε κάποιο πλαίσιο έφτασε η ώρα να καθοριστούν με σαφή ξεκάθαρο τρόπο και συγκεκριμένα τα επαγγελματικά δικαιώματα των πτυχιούχων μηχανικών. Καθ' ύλην αρμόδια για τον προσδιορισμό των επαγγελματικών δικαιωμάτων είναι η ΕΕΤΕΜ και το Υπουργείο Παιδείας. Το άρθρο 46 στο σύνολό του είναι ξεκάθαρο πως γράφτηκε κάπου αλλού και όχι στο υπουργείο παιδείας.