• Σχόλιο του χρήστη 'sZ' | 15 Ιουνίου 2017, 11:49

    Αξίζει να διαβαστεί η ’’μελέτη’’ του ΕΜΠ: http://portal.tee.gr/portal/page/portal/TEE_EVOIAS/ISODINAMIA_PTIXION.pdf όπου γίνεται προσπάθεια απόδειξης της ανωτερότητας των σπουδών του ΕΜΠ σε σχέση με καταξιωμένα ευρωπαϊκά ιδρύματα ώστε να προκύψει αβασάνιστα το δίκαιο της απονομής μεταπτυχιακού τίτλου στις προπτυχιακές του σπουδές. Το συνονθύλευμα αυτό που παρουσιάζεται και ως σοβαρό πόνημα αξίζει να διαβαστεί γιατί είναι μνημείο προχειρότητας και ανακολουθίας, και ενώ αναγνωρίζει σε πολλά σημεία τις αδυναμίες των προγραμμάτων σπουδών του ΕΜΠ, το μόνο που έχει να παρουσιάσει είναι ο όγκος και η διάρκεια τους… Θα ήταν ενδιαφέρον να γίνουν συγκρίσεις των προγραμμάτων σπουδών μηχανικών π.χ. του ΕΜΠ και του ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ. Αλλά δεν θα τολμούσε το μέγιστο ΕΜΠ, να μπει σε μια διαδικασία ορθολογικής αξιολόγησης. Ευτυχώς το έχει πράξει η ΑΔΙΠ. Ο καθένας μπορεί να δει τα αποτελέσματα στο http://www.adip.gr/gr/insteval-reports.php Και για του λόγου το αληθές αντιγράφω από τη ‘’μελέτη’’: ‘’Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι αριθμητική ανάλυση καλύπτεται με μια μόνο διάλεξη στο Ι.C.L. ,ενώ στο Ε.Μ.Π. είναι αυτοτελές μάθημα διάρκειας 52 ωρών.‘’ Το αστείο είναι ότι πχ στα προγράμματα σπουδών μηχανικών των ΤΕΙ ή αριθμητική ανάλυση καλύπτει 5 ώρες την εβδομάδα στο εκπαιδευτικό εξάμηνο που διδάσκεται. Και δε μας είπε κανείς πόσα πληρώνουμε ανά κεφάλι φοιτητή στο ΕΜΠ και πόσα στο ‘’τυχάρπαστο’’ ΤΕΙ. Στη χώρα του δήθεν και του φαίνεσθαι όλα είναι καλά καμωμένα (πλεγμένα). Αλλά αυτό το πληρώνουμε ακριβά. Κάθε μέρα.