• Σχόλιο του χρήστη 'ένα μέλος ΕΔΙΠ ΑΕΙ' | 16 Ιουνίου 2017, 13:39

    Σχετικά με το "β. Οι υποψήφιοι διδάκτορες μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες αποκλειστικά ακαδημαϊκού περιεχομένου στο Ίδρυμα..." να σας θυμίσω κε Υπουργέ, το καθεστώς "ΜΑΥΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ" στα Πανεπιστήμια;;;; όλοι ξέρουμε ότι πολλά μέλη ΔΕΠ διδάσκουν μόνο στα χαρτιά το ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ για να καλύπτουν τις υποχρεωτικές ώρες διδασκαλίας….δηλ Αναγράφεται το όνομά τους στο πρόγραμμα σπουδών στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ, όμως στην αίθουσα "ΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ» το κάνει είτε ένας υποψήφιος διδάκτορας, είτε ένα μέλος ΕΔΙΠ…είτε ένας Πανεπιστημιακός Υπότροφος… είτε ένας Μεταδιδάκτορας Ερευνητής…) αυτό κύριε Υπουργέ, θα το επισημοποιήσετε ΤΩΡΑ;;;; με μία γενικόλογη νομοθετική ρύθμιση του τύπου "β. Οι υποψήφιοι διδάκτορες μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες αποκλειστικά ακαδημαϊκού περιεχομένου στο Ίδρυμα..." ή θα έχετε την ΤΟΛΜΗ να πείτε ΤΕΛΟΣ, η ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ στα Πανεπιστημια;;;; θα σταματήσουμε τα μέλη ΕΔΙΠ;; να είμαστε όπως και οι υποψήφιοι διδάκτορες «ΟΜΗΡΟΙ» της ΟΛΗΣ ΑΣΑΦΕΙΑΣ του νομοθετικού πλαισίου στην τριτοβάθμια;;; που επιτρέπει «ενώ διδάσκουν, είτε μελη ΕΔΙΠ, είτε υποψηφιοι διδακτορες «ΟΛΟ ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ» , ..το μέλος ΔΕΠ ΔΕΝ πατά το πόδι του στην αίθουσα.. και μετά να έχει και το θράσος "να μην εισηγείται ότι το μέλος ΕΔΙΠ έχει αυτοδύναμη διδασκαλία στο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΟ ΜΑΘΗΜΑ» Έτσι ως «ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΣ ΠΑΡΙΑΣ», το μέλος ΕΔΙΠ κάνει το μάθημα, ΑΞΙΟΛΟΓΕΊ , βγαζει τα θεματα για το εργαστηριακο μαθημα και ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΊ και εν συνεχεία δίνει στο μέλος ΔΕΠ την βαθμολογία, το μέλος ΔΕΠ μετά συναθροίζει την βαθμολογία του εργαστηριακού μαθήματος με την βαθμολογία της θεωρίας του εν λόγω μαθήματος, το οποίο διδάσκει το μέλος ΔΕΠ… και μετά καταθέτει τον ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΒΑΘΜΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (Βαθμός θεωρίας και εργαστηρίου)στην Γραμματεία και βεβαίως το μέλος ΕΔΙΠ στην πράξη κάνει το έργο του ΔΕΠ…δεν μπορεί να το αναφέρει στο βιογραφικό του γιατί γίνεται «ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ»…υπό καθεστώς φόβου και εκφοβισμών…που όλοι γνωρίζουμε… Θα ασκήσετε λοποίν ΕΛΕΓΧΟ κε Υπουργέ; ως οφείλετε; στο "ποιος" διδάσκει "τι"; Και πόσες ώρες κύριε Υπουργέ στην ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ή απλά θεσμοθετείτε την ΜΑΥΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ;;; και την ενιοσχύετε;;; όσο εμείς ως μέλη ΕΔΙΠ είμαστε υπό καθεστώς φόβου και εκφοβισμού πόσο μάλλον δε περισσότερο ...ένας υποψήφιος διδάκτωρ... Η ΛΥΣΗ κε Υπουργέ για να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ η αυθαιρεσία είναι πολύ ΑΠΛΗ!!! ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΟ Ωρολόγιο Πρόγραμμα Σπουδών!!!! Προτείνω την παρακάτω νομοθετική ρύθμιση ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ στο ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Τα Τμήματα υποχρεούνται να αναρτούν στην οικεία ιστοσελίδα τα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά Πρόγραμματα Σπουδών τους καθώς και το ετήσιο και εξαμηνιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας αναγράφοντας τους αντίστοιχους διδάσκοντες, την ιδιότητά τους (πχ μέλος ΔΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΕΠ, ΕΤΕΠ, Υποψηφ. Διδακτορας, Διδασκων ΠΔ 407, Νέος Επιστήμονας ΕΣΠΑ με διδακτορικό για την απόκτηση Ακαδημαικής Εμπειρίας με Αυτοδύναμη Διδασκαλία, Πανεπιστημιακός Υπότροφος, Μεταδιδάκτορας Ερευνητής), το γνωστικό αντικείμενο των διδασκόντων. Στη περίπτωση των εργαστηριακών μαθημάτων, κλινικών, φροντιστηρίων θα αναγράφονται αναλυτικά στο ωρολόγιο πρόγραμμα το σύνολο των Τμημάτων, Κλινικών, φροντιστηρίων και ποιο Τμήμα αντιστοιχεί στον κάθε διδάσκοντα. Ευθύνη της Γραμματείας είναι η καταχώρηση του ΩΡΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ανά εξάμηνο για όλα τα Προγράμματα Σπουδών είτε προπτυχιακού είτε μεταπτυχιακού του Τμήματος. Επίσης πρέπει να υπάρχει η δυνατότητα ΕΥΡΕΤΗΡΙΑΣΗΣ και ταξινόμησης του ΩΡΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ. Για τον λόγο αυτό το Υπουργείο Παιδείας θα παρέχει διαδικτυακή εφαρμογή.